شناسه خبر : 90298
تاریخ انتشار : 1400/12/21 14:00
پیشنهاد «بنت» به کشورهای حوزه خلیج فارس درباره تشکیل ناتوی عربی!

پیشنهاد «بنت» به کشورهای حوزه خلیج فارس درباره تشکیل ناتوی عربی!

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جریان سفرهای اخیر خود به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، پیشنهاد ایجاد نوعی ائتلاف ناتو با مشارکت «اسرائیل» را داده است.

نورنیوزـگروه بین‌الملل: «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که طی ماه‌های اخیر به دو کشور سازشگر امارات و بحرین سفر داشته است، پیشنهاداتی را در رابطه با تشکیل نوعی ائتلاف ناتوی عربی داده است.

شبکه المیادین به‌نقل از رسانه‌های اسرائیلی گزارش داد که بنت در سفر خود به کشورهای حوزه خلیج فارس و دیدار با مقامات این کشورها به آنها پیشنهاد داد که نوعی ائتلاف ناتوی عربی با مشارکت اسرائیل تشکیل دهند.

نفتالی بنت به‌عنوان یک نخست وزیر رژیم صهیونیستی، اواخر آذرماه و بهمن‌ماه گذشته به دو کشور سازشگر امارات و بحرین سفر داشته است.

چند روز قبل از این سفر نیز «بنی گانتس» وزیر جنگ اسرائیل به بحرین رفته بود و در جریان این سفر یک توافقنامه امنیتی بین دو طرف امضاء شد.

چند روز پیش هم «آویو کوخاوی» رئیس ستادکل ارتش رژیم صهیونیستی به منامه پایتخت بحرین سفر کرده بود که این اولین سفر رسمی رئیس ستادکل ارتش رژیم صهیونیستی به بحرین محسوب می‌شود.

بحرین و امارات در سپتامبر 2020 تحت نظارت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری سابق آمریکا توافقنامه سازش برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را امضا کردند که از آن زمان با موجی از محکومیت‌ها در سطح مسئولان، شخصیت‌های سیاسی و دینی و سازمان‌های مردم‌نهاد و ملت‌های مسلمان روبه‌رو شده است.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی