شناسه خبر : 90229
تاریخ انتشار : 1400/12/18 17:20
چرا فیلم‌های نوروزی هنوز روی پرده سینما نرفته‌اند؟

چرا فیلم‌های نوروزی هنوز روی پرده سینما نرفته‌اند؟

فیلم‌های سبد اکران نوروزی قرار بود از امروز نمایش خود را در سینماهای کشور آغاز کنند؛ اما برخی از فیلم‌ها هنوز اکران نشده‌اند.

نورنیوز-گروه جامعه: محمدرضا فرجی مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش سازمان سینمایی درباره شروع نشدن اکران برخی از فیلم‌های اکران نوروزی گفت: با توجه به اینکه ترکیب نهایی سبد اکران نوروز ۱۴۰۱ با فاصله اندکی از زمان شروع اکران‌ها مشخص شد، چند فیلم نتوانستند نسخه نهایی خود را در زمان اعلام شده تحویل سینماهای سراسر کشور بدهند. 

وی ادامه داد: شورای صنفی نمایش به این فیلم‌ها فرصتی سه روزه داده و قرار است این فیلم‌ها نهایتاً تا روز شنبه ۲۱ اسفندماه، نسخه نهایی خود را برای شروع اکران تحویل سینماهای سراسر کشور بدهند. 

فرجی اعلام کرد: با توجه به تصمیمات گرفته شده، هیچکدام از فیلم‌های سبد اکران نوروز ۱۴۰۱ شامل قانون محاسبه کف فروش نمی‌شوند و کف فروش سینمای سرگروه بر وضعیت اکران آنها تاثیری نخواهد داشت. 

فیلم‌های سینمایی «مردبازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، «روز صفر» به کارگردانی سعید ملکان، «سگ بند» به کارگردانی مهران احمدی و «شادروان» به کارگردانی حسین نمازی، از جمله فیلم‌هایی هستند که هنوز اکران عمومی خود را آغاز نکرده‌اند و باید تا روز شنبه ۲۱ اسفندماه نسخه نهایی خود را برای اکران نوروزی تحویل سینماهای سراسر کشور بدهند.

فیلم‌های سینمایی «قدغن» به کارگردانی مجید مافی، «گل به خودی» به کارگردانی احمد تجری و «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی‌فر نیز از جمله آثار اکران نوروزی هستند که از امروز در سینماهای سراسر کشور نمایش داده می‌شوند.


فارس
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی