شناسه خبر : 89939
تاریخ انتشار : 1400/12/11 16:48
هیچ طرحی درباره توییتر و یوتیوب در دستور کار مجلس نیست

هیچ طرحی درباره توییتر و یوتیوب در دستور کار مجلس نیست

سخنگوی هیات رییسه مجلس با رد شایعات مبنی بر بررسی طرحی درباره توییتر و یوتیوب در مجلس تاکید کرد که هیچ‌ طرحی درباره فضای مجازی در دستور کار صحن مجلس قرار ندارد.

نورنیوز-گروه جامعه: سیدنظام الدین موسوی سخنگوی هیات رئیسه مجلس در پاسخ به سوالی درباره اینکه گفته می شود مجلس درباره ممنوعیت تولید محتوا در توییتر و یوتیوب طرحی را در دستور کار دارد، این شایعات را صراحتا تکذیب و تاکید کرد: چنین موضوعی در دستور کار صحن مجلس شورای اسلامی قرار ندارد.
 
وی تصریح کرد: تعدادی از نمایندگان مجلس ممکن است طبق قانون، طرح های مختلفی را تدوین و به کمیسیون های تخصصی پیشنهاد دهند اما این مسئله به هیچ عنوان به معنی بررسی یا تصویب همه طرح ها در صحن مجلس نیست.
 
وی افزود:  آنچه در شایعات اخیر مطرح شده در حقیقت درباره طرحی است که تعدادی از نمایندگان آن را تدوین کرده اند که برای بررسی به کمیسیون حقوقی ارجاع شده و در این کمیسیون نیز هنوز بررسی نشده است بنابراین درخواست می کنیم رسانه ها پیش از انتشار مطالب راجع به طرح هایی که مجلس بررسی می کند و درباره صحت و سقم اطلاعاتی که دریافت می کنند از هیات رییسه مجلس سوال کنند تا اطلاعات نادرست به افکار عمومی ارائه نشود.


فارس
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی