شناسه خبر : 89920
تاریخ انتشار : 1400/12/11 12:55
شوخی بی‌مزه‌ای به‌نام جدایی سیاست از ورزش

شوخی بی‌مزه‌ای به‌نام جدایی سیاست از ورزش

رفتار دوگانه نهاد‌های بین‌المللی ورزشی در قبال یک ناهنجاری به‌نام جنگ، خود یک ناهنجاری ایجاد کرده است آن هم اینکه جنگ با جنگ و مظلوم با مظلوم از دید سرمایه‌داران ورزشی فرق می‌کند.

نورنیوزـگروه بین‌الملل: «کنستانتین گاوریلوف» رئیس هیئت روسیه در مذاکرات امنیتی و کنترل تسلیحات در وین به شبکه خبری «روسیه24» گفت که روسیه تحت تحریم و تهدید قرار نخواهد گرفت و به عملیات خود در اوکراین ادامه خواهد داد.

وی افزود: «در جریان نشست سازمان امنیت و همکاری اروپا (OSCE) در وین، من باید روشن می‌کردم که عملیات نظامی ویژه در اوکراین با هدف جلوگیری از نابودی غیرنظامیان در دونباس است».

رئیس هیئت روسیه در مذاکرات امنیتی و کنترل تسلیحات در وین گفت: «هدف از اجرای عملیات ما جلوگیری از وقوع جنگ جهانی سوم است...، ما به‌تفصیل توضیح دادیم که اوضاع چگونه پیش می‌رود. ما به همگان اعلام کرده‌ایم که قصد نداریم مورد تحریم و تهدید قرار بگیریم».

گاوریلوف تأکید کرد که «ما قطعاً به عملیات ویژه خودمان برای خلع سلاح در اوکراین ادامه خواهیم داد.».

سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه هم روز سه‌شنبه در سخنانی اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور به عملیات نظامی ویژه در خاک اوکراین تا دستیابی به اهداف خود ادامه خواهند داد و وظیفه اصلی محافظت از روسیه در برابر تهدید نظامی خارجی از سوی کشورهای غربی است.


تسنیم
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی