شناسه خبر : 89497
تاریخ انتشار : 1400/12/01 13:57
تجهیزات «نزاجا» متناسب با تهدیدات روز است

تجهیزات «نزاجا» متناسب با تهدیدات روز است

فرمانده کل ارتش با اشاره به بروز رسانی تجهیزات و فناوری‌های«نزاجا»، گفت: نیروی زمینی ارتش برای اجرای ماموریت‌های محوله، آمادگی صد درصدی دارد.

نورنیوزـگروه سیاست: امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در حاشیه افتتاح مرکز فرماندهی و کنترل قرارگاه جنوب شرق نیروی زمینی ارتش در زاهدان در جمع خبرنگاران، گفت: آنچه که امروز ارائه شد بخشی از توانمندی نیروی زمینی ارتش است که با هم افزایی نیروی انسانی و تجهیزات فناوری روز، به دست آمده است.

وی افزود: تجهیزات و فناوری‌های ارائه شده در نیروی زمینی ارتش متناسب با نوع تهدیدات، بروز رسانی، ساخته، پرداخته و وارد چرخه دفاعی کشور شده است. بدین ترتیب توان دفاعی نیروی زمینی برای اجرای هر گونه مأموریت ابلاغی ارتقا یافته و این نیرو قادر است کار خود را در صحنه‌های عملیاتی به نحو مطلوبی انجام دهد.

فرمانده کل ارتش با اشاره به اجرای رزمایش‌های عمومی و تخصصی نیروی زمینی گفت: همانگونه که در طول سال در رزمایش‌ها مشاهده می‌شود راهبردها و تاکتیک‌های عملیاتی نیروی زمینی ارتش در یک صحنه عملیاتی متناسب با تهدیدات احتمالی انجام می‌شود و رزمندگان ما طی این صحنه‌های عملیاتی شبیه سازی شده، روش‌های مقابله را تمرین کرده و توان رزمی خود را ارتقا می‌دهند.

وی گفت: امروز با توجه به اقدامات صورت گرفته می‌توان گفت نیروی زمینی ارتش برای اجرای ماموریت‌هایی که به آن محول شود آمادگی اجرای صد درصدی دارد.


مهر
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی