شناسه خبر : 89392
تاریخ انتشار : 1400/11/29 11:39
موج‌سواری العربیه بر خبر دروغ صهیونیست‌ها

نورنیوز بررسی کرد؛

موج‌سواری العربیه بر خبر دروغ صهیونیست‌ها

رژیم صهیونیستی می‌کوشد خود را در ضربه زدن به ایران موفق نشان داده و فضایی را ایجاد کند که از رهگذر آن افکار عمومی داخل ایران را تحت تاثیر قدرت خیالی خود قرار دهد.

نورنیوز ـ گروه سیاسی: با گذشت چند روز از حادثه آتش‌سوزی در یکی از مقرهای پشتیبانی مربوط به نیروهای مسلح در استان کرمانشاه، شب گذشته «العربیه فارسی» به نقل از رسانه‌های صهیونیستی مدعی شد این حادثه به دلیل عملیات موساد رقم خورده است.

صبح روز دوشنبه و تنها چند ساعت پس از وقوع این اتفاق، «نورنیوز» در خبری نوشت: بامداد امروز دوشنبه آتش‌سوزی در انبار محل نگهداری روغن موتور و مواد قابل اشتعال در یکی از مقرهای پشتیبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه ماهی‌دشت کرمانشاه موجب وارد آمدن خسارت به یک سوله شده است.

رژیم صهیونیستی با انتساب چنین حوادثی به خود از طریق کانال‌های غیر رسمی، می‌کوشد خود را در ضربه زدن به ایران موفق نشان داده و فضایی را ایجاد کند که از رهگذر آن افکار عمومی داخل ایران را تحت تاثیر قدرت خیالی خود قرار دهد.

البته این بار با اطلاع‌رسانی به موقع در خصوص چیستی ماجرا، سناریوی صهیونیست‌ها و رسانه‌های هم‌سو با آن‌ها مانند العربیه کارگر نیفتاد و اکنون با گذشت چند روز از آن حادثه می‌کوشند به نوعی با موج‌سواری بر اخبار ساختگی مجددا سناریوی سوخته خود را زنده کنند.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی