شناسه خبر : 87721
تاریخ انتشار : 1400/11/13 10:34
هشدارها در مورد حملات سایبری در المپیک پکن

هشدارها در مورد حملات سایبری در المپیک پکن

پلیس اف بی آی آمریکا در مورد احتمال حملات سایبری و ایجاد اختلال در بازی‌های المپیک زمستانی 2022 پکن که از روز جمعه 4 فوریه (15 بهمن) آغاز می‌شود، هشدار داد.

نورنیوزـگروه بین‌الملل: پلیس اف بی آی به نهادهای مرتبط با بازی‌های المپیک زمستانی پکن در فوریه ۲۰۲۲ و پارالمپیک مارس ۲۰۲۲ هشدار داد که بازیگران و هکرهای سایبری می‌توانند از طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های سایبری برای ایجاد اختلال در این رویدادها استفاده کنند.

اف بی آی خاطرنشان کرد که برخی از این فعالیت‌ها می‌تواند شامل باج‌افزار، کمپین‌های فیشینگ، بدافزار و سایر اقدامات باشد.

پلیس اف بی آی همچنین نسبت به نصب برنامه های ساخته شده توسط فروشندگان غیرقابل اعتماد هشدار داد که می تواند فرصت را برای بازیگران سایبری برای سرقت اطلاعات شخصی یا نصب ابزار ردیابی، کدهای مخرب یا بدافزار افزایش دهد.

اف‌بی‌آی خاطرنشان کرد که از هیچ حمله سایبری خاصی که در حال برنامه‌ریزی برای انجام است، آگاه نیست اما تاکید کرد که ورزشکاران و سایر افراد مرتبط با بازی‌ها باید هوشیار باشند.

پلیس اف بی آی همچنین به حملات سایبری قبلی اشاره کرد که در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۰ توکیو و المپیک زمستانی پیونگ چانگ ۲۰۱۸ انجام شد.

رویداد ورزشی المپیک پکن از ۴ تا ۲۰ فوریه (۱۵ بهمن تا ۱ اسفند) و در شرایطی که قرار است همه مسابقات انفرادی دور از عموم باشد، برگزار می‌شود.


ایرنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی