شناسه خبر : 87720
تاریخ انتشار : 1400/11/13 10:30
بازنگری در نظام استاندارد ملی

بازنگری در نظام استاندارد ملی

رییس سازمان ملی استاندارد ایران، بازنگری کامل نظام ارزیابی در این سازمان را ضرورتی الزام آور دانست و تاکید کرد: ارزیابی‌ها باید شفاف، سالم و کیفی باشد.

نورنیوزـگروه اقتصاد: «مهدی اسلام‌پناه» در هجدهمین جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت این سازمان، اعلام‌کرد: در ارزیابی‌های عملکردی و انتخاب واحدهای نمونه تجدیدنظر می‌شود.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران در این جلسه با اشاره به دغدغه رهبر معظم انقلاب نسبت به نقشه راهبری برای مجموعه صنعت کشور، گفت: همه ما مسوولیم و باید برای رفع دغدغه‌های معظم‌له و مشکلات مردم اهتمام ورزیم.
وی با بیان اینکه رویه‌های سنتی گذشته پاسخگوی نیاز امروز جامعه نیست، ادامه‌داد: سازمان هایی که دوردست‌ها را نمی‌بینند دچار خطای نزدیک‌بینی می‌شوند.

اسلام پناه، بر لزوم بازنگری کامل نظام ارزیابی در سازمان ملی استاندارد ایران تاکید و خاطرنشان‌کرد: ارزیابی‌ها باید شفاف، سالم و کیفی باشد و خواست رییس دولت مردمی که پیاده‌سازی حق و انصاف و عدالت است، مبنای کار ارزیابی شرعی، اخلاقی و قانونی قرار گیرد.

در این نشست، رییس سازمان ملی استاندارد ایران، تدوین الگوی پیاده سازی مدیریت دانش در این سازمان را به پژوهشگاه استاندارد سپرد و اظهار داشت: مدیریت دانش زیبنده سازمان ملی استاندارد است که باید در همه لایه های مدیریتی این سازمان اجرا شود.

وی همچنین درخصوص ترسیم سند نیروی انسانی سازمان ملی استاندارد ایران، گفت: این سند باید به گونه ای تدوین شود تا مسیرهای اصلی تحقق ماموریت و تکالیف سازمانی را متناسب با سرمایه های ارزشمند سازمانی مشخص کند.


ایرنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی