شناسه خبر : 84819
تاریخ انتشار : 1400/10/19 15:31
وعده خودروسازان برای تکمیل خودرو‌های ناقص

وعده خودروسازان برای تکمیل خودرو‌های ناقص

دو خودروساز بزرگ کشور از افزایش تجاری‌سازی خودرو‌های ناقص، تکمیل و تحویل آن‌ها به مشتریان تا پایان امسال خبر دادند.

نورنیوز-گروه اقتصادی: مجید باقری قائم مقام مدیرعامل سایپا گفت: با افزایش تامین قطعات، خودرو‌های ناقص این خودروسازی به ۲۰ هزار دستگاه تا پایان سال کاهش می‌یابد.

وی افزود: گروه خودروسازی سایپا حدود ۷۲ هزار خودروی ناقص دارد که بر اساس طرح آغاز شده از ۱۵ دی ۴۵ هزار خودروی ناقص و تولید روز تا پایان این ماه تجاری سازی و تحویل مشتریان می‌شود.

باقری گفت: با اقدامات انجام شده علاوه بر تمکیل خودروی خط تولید روزانه، خودرو‌های ناقص سایپا تا پایان سال به ۲۰ هزار دستگاه کاهش می‌یابد.

تکمیل ۹۵ هزار دستگاه خودروی ناقص تا پایان سال

بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو هم گفت: هم اکنون ۹۵ هزار دستگاه خودروی ناقص به واسطه کمبود قطعه در این خودروسازی داریم که تا پایان امسال با تکمیل و تجاری سازی ۵۰ هزار دستگاه از این میزان، تعداد خودرو‌های ناقص ایران خودرو به ۴۵ هزار دستگاه کاهش می‌یابد.

وی افزود: هم اکنون در کنار حفظ روند افزایشی تولید، خودرو‌های دارای کسری قطعه در حال تکمیل و عرضه است و بر همین اساس تا پایان سال بیش از ۱۶۰ هزار دستگاه خودرو تجاری‌سازی و عرضه خواهد شد یعنی به طور میانگین ماهانه بیش از ۵۵ هزار دستگاه خودرو وارد بازار خواهد شد.

رحمانی گفت: تکمیل و تجاری سازی خودرو‌ها در کنار افزایش تولید، روند ثابتی گرفته طوری که در دو روز تعطیل هفته گذشته، چهار هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو تکمیل و تجاری سازی شده است.


خبرگزاری صدا و سیما
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی