شناسه خبر : 84644
تاریخ انتشار : 1400/10/13 16:57
استیصال بنت درباره هکرها و دستور ویژه به شاباک

اختصاصی نورنیوز؛

استیصال بنت درباره هکرها و دستور ویژه به شاباک

از شب گذشته نیز که چندین رسانه اسرائیلی از سوی گروه‌های هکری مورد حمله قرار گرفته، بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی سرزمین‌های اشغالی به شدت دولت بنت را هجو و تحقیر کرده و خواستار پاسخگویی او در رابطه با این افتضاح شده‌اند.

نورنیوز ـ گروه بین‌الملل: روزنامه صهیونیستی «معاریو» چند روز پیش در گزارشی نوشته بود؛ «نفتالی بنت» از سازمان امنیت داخلی اسرائیل (شاباک) خواسته تا در مورد هکرهای مرتبط با ایران که در تلاش برای برقراری ارتباط با شماری از فعالان سیاسی اسرائیلی بودهاند، تحقیق کند.

این در خواست پس از آن مطرح شد که شبکه هکرها با به اشتراک گذاشتن مطالب تند سیاسی، پیشنهاد کمک به سازماندهی اعتراضها علیه دولت ائتلافی بنت را مطرح و همچنین برای تماس با «یائیر نتانیاهو» پسر «بنیامین نتانیاهو»، تلاش کرده بود.

یائیر نتانیاهو یکی از دو پسر نخستوزیر پیشین رژیم صهیونیستی فعالیت سیاسی گستردهای با هدف بازگرداندن حزب لیکود و پدرش به قدرت دارد و با استفاده از شبکههای اجتماعی به انتقادهای پیاپی از دولت نفتالی بنت، اعضا و حامیان آن اقدام میکند.

معاریو تاکید کرده بود؛ ماموریت محوله به هکرهایی که مظنون به کار برای نهادهای اطلاعاتی و امنیتی ایران هستند، عمیقتر کردن تفرقه سیاسی در اسرائیل است و آنها تحقق این هدف را فعلا از طریق حزب لیکود مناسب تشخیص دادهاند.

اخبار رسیده به «نورنیوز» در این خصوص حاکی است: بنت که به دلیل ناتوانی در امر اداره حکومت به شدت از سوی رقبای سیاسی داخلی و فعالان اجتماعی تحت فشار است، در جلسات خصوصی دلیل فشارهای اخیر و گسترش اعتراضات در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی را نفوذ نیروهای سایبری وابسته به ایران دانسته و دستور شناسایی و برخورد شدید با آنها را صادر کرده است.

از سویی؛ از شب گذشته نیز که چندین رسانه اسرائیلی از سوی گروه‌های هکری مورد حمله قرار گرفته، بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی سرزمین‌های اشغالی به شدت دولت بنت را هجو و تحقیر کرده و خواستار پاسخگویی او در رابطه با این افتضاح شده‌اند.

در همین خصوص؛ امروز شبکه العربی قطر تصاویری خاص از هک شدن دوربین‌های امنیتی ساختمان روزنامه اورشلیم پست رژیم صهیونیستی منتشر کرد که تصاویر تحریریه روزنامه را نشان می‌دهد.

به گفته شبکه العربی این کار توسط گروهی از هکرها به نام «قاصم» و همزمان با هک شدن حساب‌های کاربری روزنامه‌های معاریو و اورشلیم پست در تویتر صورت گرفته است.

این گروه از هکرها تصاویری در این حساب‌های کاربری منتشر کرده که نشانگر حمله موشکی به تاسیسات هسته‌ای دیمونای رژیم صهیونیستی است که نشانی از انگشتر شهید حاج قاسم سلیمانی نیز به عنوان منبع شلیک این موشک در تصویر دیده می‌شود.


نورنیوز
اخبار مرتبط




نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی