شناسه خبر : 84596
تاریخ انتشار : 1400/10/12 12:36
برنامه سالگرد شهادت حاج قاسم در تهران

برنامه سالگرد شهادت حاج قاسم در تهران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مراسم ‌اصلی سالگرد شهادت حاج قاسم روز دوشنبه 13 دی‌ماه از ساعت 14:30 در مصلی تهران با سخنرانی "آیت‌الله رئیسی" برگزار می‌شود.

نورنیوزـگروه فرهنگ: حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی صبح امروز با اشاره به ویژه برنامه دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم عزیز و جوانان انقلابی و مومن از مدت‌ها پیش تمام وجود خود را برای برگزاری مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها آماده کرده‌اند.

وی با اعلام‌ خبر برگزاری برنامه‌های متعددی در سطح استان تهران ادامه داد: به همین منظور مراسم متعدد و همایش‌ها پیش‌بینی شده و تولید محتوای فراوانی جهت فضای مجازی تدارک دیده شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به ویژه برنامه کشوری دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها در تهران گفت: مراسم محوری اصلی روز دوشنبه 13 دی‌ماه از ساعت 14:30 در مصلی تهران برگزار می‌شود که در این مراسم گروه محمد رسول الله (ص) اجرای برنامه دارد و سید مجید بنی‌فاطمه از مداحان ایرانی و یکی از مداحان عراقی به مداحی خواهند پرداخت و همچنین حسین طاهری نیز به حماسه‌سرایی می‌پردازند.

محمودی با اشاره به جزئیات این مراسم ادامه داد: در این مراسم که میهمانان داخلی و خارجی و خانواده شهید سلیمانی نیز حضور خواهند داشت، سخنران مراسم آیت‌الله رئیسی رئیس جمهوری است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران گفت: در حاشیه مراسم ایستگاه‌های فرهنگی به اجرای برنامه‌های فرهنگی خواهند پرداخت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: مکتب حاج قاسم برای همیشه الهام بخش بوده و نور افشانی خواهد کرد.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی