شناسه خبر : 81789
تاریخ انتشار : 1400/09/17 17:38
کتاب «تاملاتی در منظومه فکری امام خامنه‌ای» منتشر شد

کتاب «تاملاتی در منظومه فکری امام خامنه‌ای» منتشر شد

پیشران‌های تمدن نوین اسلامی، مدل خودسازی موثر در دولت‌سازی، تدوین الزامات شناختی و فراشناختی دشمن‌شناسی، تدوین الزامات راهبردی تحول‌خواهی و تحول‌آفرینی، عدالت و مبارزه با فساد در منظومه فکری رهبر انقلاب از جمله مهمترین مدل‌های تدوین شده توسط نویسنده است.

نورنیوز ـ گروه فرهنگ: کتاب «تاملاتی در منظومه فکری امام خامنه‌ای مدظله‌العالی» به قلم علی قادری در پاییز سال ۱۴۰۰ توسط انتشارات دفاع به زیور چاپ آراسته شد.

این کتاب مشتمل بر مجموعه ۹ مقاله نویسنده است که در طی ۱۰ سال اخیر در رابطه با اندیشه‌های مقام معظم رهبری به همایش‌های ملی ارائه شده و یا به سفارش سازمان‌های دولتی تهیه شده است.

رویه و روش مولف در طی یک دهه اخیر این بوده که صرفاً به متن فرمایشات رهبر انقلاب بسنده نکرده و تلاش نموده با مدل‌سازی اندیشه‌های ایشان، مدل‌های کاربردی را برای سیاست‌گذاران و برنامه‌ریزان اجتماعی در گام دوم انقلاب تدوین نماید.


 

پیشران‌های تمدن نوین اسلامی، مدل خودسازی موثر در دولت‌سازی، تدوین الزامات شناختی و فراشناختی دشمن‌شناسی، تدوین الزامات راهبردی تحول‌خواهی و تحول‌آفرینی، عدالت و مبارزه با فساد در منظومه فکری مقام معظم رهبری از جمله مهمترین مدل‌های تدوین شده توسط نویسنده است.

نویسنده دارای مدرک دکترای سیاست‌گذاری فرهنگی و از محققین و پژوهشگران سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور محسوب می‌شود.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی