شناسه خبر : 81626
تاریخ انتشار : 1400/09/13 12:41
معاون پارلمانی رییس جمهور: نمی‌توان کشور را از پشت مانیتور اداره کرد

معاون پارلمانی رییس جمهور: نمی‌توان کشور را از پشت مانیتور اداره کرد

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت:امروز فرصتی مناسب برای همکاری سه قوه است و می‌توان برای بهبود وضعیت اقتصادی و فرهنگی کشوری کارهای فراوانی انجام داد.

نورنیوزـ گروه سیاست: سید محمد حسینی صبح شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به ظرفیت‌های استان کرمان اظهار کرد: حضور میدانی رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در مناطق مختلف کشور منجر به شناسایی اولویت‌های استان‌ها شده است.

وی گفت: بر این اساس تصمیمات خوبی برای استان‌ها اتخاذ می‌شود و باید توجه داشت که نمی‌توان کشور را از پشت مانیتور اداره کرد.

حسینی از رونمایی از سند تحول دولت در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: اجرای این سند می‌تواند گامی مؤثر در پیشرفت متوازن تمامی نقاط کشور باشد.

وی گفت: در سند تحول دولت ضمن مشخص شدن ظرفیت‌های استانی مساله کاهش تورم و جهت‌گیری بودجه استان‌ها به سمت عدالت لحاظ شده است.

حسینی همکاری دولت و مجلس را در جلوگیری از ادامه وضع موجود حائز اهمیت دانست و افزود: نباید این وضع را ادامه بدهیم و امکان ایجاد تغییرات اساسی وجود دارد.

وی گفت: امروز فرصتی مناسب برای همکاری سه قوه است و می‌توان برای بهبود وضعیت اقتصادی و فرهنگی کشوری کارهای فراوانی انجام داد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه باید اقدامات دولت اطلاع رسانی شود و مردم در جریان آنها قرار بگیرند، افزود: گزارش اقدامات 100 روزه دولت به زودی ارائه می‌شود.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی افزود: انتظاری بیشتری از استان کرمان برای تبیین ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی می‌رود و کارهای بیشتری می‌توان در این زمینه انجام داد. باید در سالگرد این شهید این مساله مدنظر قرار گیرد و برنامه‌ریزی دقیقی در این راستا صورت گیرد.

حسینی با اشاره به برکات سفرهای استانی اظهار کرد: حضور رئیس جمهور در استان کرمان در سالگرد شهید سلیمانی پیشنهاد خوبی است.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی