شناسه خبر : 81548
تاریخ انتشار : 1400/09/10 10:52
قرداحی: لبنان در معرض یک توطئه بزرگ قرار دارد

قرداحی: لبنان در معرض یک توطئه بزرگ قرار دارد

جورج قرداحی ضمن تاکید بر اینکه به اعتراف خودِ مقامات سعودی مشکل عربستان با لبنان بسیار فراتر از اظهارات وی درباره جنگ یمن است هشدار داد که لبنان در معرض یک توطئه بزرگ قرار دارد.

نورنیوز-‌ گروه بین‌الملل:  «جورج قرداحی» وزیر رسانه در لبنان در واکنش جدید خود نسبت به حواشی  و بحران ایجاد شده توسط عربستان ضد لبنان به دلیل انتشار اظهارات وی درباره انتقاد از جنگ یمن اظهار داشت، دولت لبنان از بدو تشکیل آن تاکنون در معرض یک کمپین باطل از درون و بیرون قرار گرفته است. برخی طرف‌های داخلی و خارجی دولت را متهم می‌کنند که دولت حزب الله است؛ اما در واقع اصلا اینگونه نیست بلکه این دولت متعلق به کل لبنان است و از زمان تشکیل تا این لحظه، شاهد مسیر دشواری بوده است.  همه ما خوشبین هستیم که این دولت، دولت نجات خواهد بود.

به نوشته وبسایت النشره، جورج قرداحی در یک گفتگوی تلویزیونی اعلام کرد که من دلیل اخلال در کار دولت و تعطیلی آن نیستم . وزیر خارجه عربستان  حداقل دوبار تکرار کرد، بحران این کشور با لبنان بسیار بزرگتر از اظهارات وزیر رسانه لبنان است و مشکل عربستان به حضور حزب الله در لبنان بر می‌گردد. این چیزی است که مسئولان کشورهای حوزه خلیج فارس بارها تکرار کرده‌اند.

وی تصریح کرد، اکنون افکار عمومی به دو قسمت تقسیم می‌شود: برخی موضع من را صحیح می‌دانند و این موضع مربوط به حاکمیت و استقلال و آزادی بیان است  و برخی دیگر نیز مرا مورد هجمه قرار می‌دهند.  من از همان ابتدا به «نجیب میقاتی» نخست وزیر کشور گفتم که به دنبال پست و مقام نیستم؛ اما بسیاری از من می‌خواهند که تسلیم نشوم، چرا که این امر به حاکمیت لبنان مربوط می‌شود.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی