شناسه خبر : 76438
تاریخ انتشار : 1400/08/05 13:51
تخصیص سهام عدالت به 10 میلیون جامانده در فاز اول

تخصیص سهام عدالت به 10 میلیون جامانده در فاز اول

پورابراهیمی گفت: موافقت دولت برای قبول بار مالی طرح جاماندگان سهام عدالت کافی است و نیازی به ارائه لایحه از سوی دولت ندارد.

نورنیوز-گروه اقتصادی: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: اشخاصی که در 6 دهک پایین درآمدی هستند تا 20 میلیون نفر هم می‌رسند، اما در فاز اول، افراد تحت پوشش، بازنشستگان و کارگران و ایثارگران 10 میلیون نفر هستند که امیدواریم هر چه زودتر سهام عدالت به آنها اختصاص یابد.

او افزود: در حال حاضر دولت فعلی پذیرفته است سهام عدالت به جاماندگان اختصاص دهد و اگر نظر وزارت اقتصاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام شود، ظرف دو هفته می‌توان این طرح را در صحن مجلس به تصویب رساند و بعد از آن تأیید شورای نگهبان گرفته شود و به راحتی می‌توان ظرف یکی دو ماه آینده این طرح را نهایی کرد.

محمدرضا پورابراهیمی گفت: موافقت دولت برای قبول بار مالی طرح جاماندگان سهام عدالت کافی است و نیازی به ارائه لایحه از سوی دولت ندارد.

او تاکید کرد: دو میلیون نفری که با داشتن کارت سهام عدالت در سامانه‌های دولت به عنوان سهامدار شناخته نمی‌شوند هم در عدد 20 میلیون نفر جاماندگان سهام عدالت وجود دارند، تعدادی از آنها داخل 10 میلیون نفری است که در فاز اول مدنظر است.

 


اخبار مرتبط








نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی