شناسه خبر : 76386
تاریخ انتشار : 1400/08/03 20:20
گلایه مخاطب نورنیوز از یک مورد بی‌عدالتی در بندر دیلم

پیام مخاطبین

گلایه مخاطب نورنیوز از یک مورد بی‌عدالتی در بندر دیلم

یکی از مخاطبین «نورنیوز» از روستای بنه اسماعیل بندر دیلم در استان بوشهر با ارسال متن یادداشتی نسبت به اجرای ناقص قانون در خصوص متصرفین اراضی اعتراض کرده است.

نورنیوز-گروه جامعه: یکی از مخاطبین «نورنیوز» از روستای بنه اسماعیل بندر دیلم در استان بوشهر با ارسال متن یادداشتی نسبت به اجرای ناقص قانون در خصوص متصرفین اراضی اعتراض کرده است.

این شهروند دیلمی در یادداشت خود نوشته است: 

مدتی است نسبت به ساخت‌وساز در زمین‌هایی که سند رسمی ندارند و به نحوی بدون مالک هستند اعتراضاتی توسط اهالی روستا شکل گرفته است.

اعتراضات به دادگستری شهرستان ارجاع داده شد و این نهاد مسئول پیگیری این مشکل شد، مهلت 20 روزه به متصرفین زمین داده شد که پس از این مهلت سنگ‌هایی که جهت ساخت‌وساز در این زمین‌ها ریخته شده بود با لودر جمع‌آوری شد. 

اما قسمت عجیب این ماجرا آنجایی است که بعضی افراد از این قانون استثنا بوده و زمین‌های تصرف شده از جانب آن‌ها تخریب نشده است!

سوال اینجاست که طبق چه قانونی این افراد از بقیه مستثنی شده‌اند و چه نهادی مسئول پیگیری این ماجراست؟ جهاد کشاورزی یا بنیاد مسکن؟ در صورتی که نه شورا و نه دهیاری برای آنها امضایی نکرده است.

اگر ساخت‌وساز در این زمین‌ها خلاف قانون است پس عدالت باید اجرا شود و زمین‌های آنها نیز مثل بقیه اهالی تخریب شود.

«نورنیوز» بر اساس رسالت رسانه‌ای خود این متن را منتشر کرده و از دستگاه‌های مسئول در این خصوص انتظار بررسی و پیگیری دارد.


اخبار مرتبط





نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی