شناسه خبر : 76206
تاریخ انتشار : 1400/07/27 10:41
اوج گیری مجدد کرونا در لندن

اوج گیری مجدد کرونا در لندن

یک رسانه ایتالیایی نوشت: در 24 ساعت گذشته در حدود 45 هزار مورد جدید ابتلا و 145 مورد مرگ در لندن گزارش شده.

نورنیوز-گروه بین‌الملل: به گزارش روزنامه ایل جورناله ایتالیا، در حالی که به نظر می‌رسد شدت بیماری در انگلیس کاهش یافته باشد اما بار دیگر ابتلای کرونا در این کشور شتاب گرفته است. در 24 ساعت گذشته در حدود 45 هزار مورد جدید ابتلا و 145 مورد مرگ گزارش شده است روز قبل از آن نیز بیش از 43 هزار نفر مبتلا و 148 نفر قربانی شدند.

در این گزارش آمده است: بجز آمارها، شواهد میدانی نیز فراگیری بیماری در روزهای اخیر را تایید می‌کند. بیرون بیمارستان‌ها صفوف آمبولانس‌ها و افزایش چشمگیر موارد ابتلا دیده می‌شود. کادرهای درمان نیز اعلام کرده‌اند که بخش‌های اورژانس در آستانۀ تکمیل ظرفیت است. مسأله ای که  روزهای تاریک پاندمی در دو موج نخست را یادآور می‌کند.

نگرانی‌ها در خصوص روند فزاینده بیماری در آینده نزدیک افزایش یافته است. روزنامه گاردین درباره افزایش بیماری و کمبود امکانات درمانی نوشت که بسیاری از بیماران ناگزیرند تا 11 ساعت در آمبولانس‌ها منتظر بستری شدن بمانند. علت آن نیز کمبود فضا و پرسنل در بخش اورژانس است. بیماران منتظر بستری همگی مبتلا به کووید نیستند اما بازگشت کرونا همه بخش‌های بیمارستان‌ها را تحت فشار قرار داده است.

در حال حاضر دیگر هیچگونه پروتکل یا فاصله‌گذاری اجتماعی در لندن و پیرامون آن وجود ندارد. انگلیس اولین کشور اروپایی است که به زندگی عادی برگشته است. بر این اساس باید منتظر ماند و دید که دولت چه تصمیمی اتخاذ می‌کند، چرا که بعید به نظر می‌رسد دولت بوریس جانسون به عقب برگردد.

 


اخبار مرتبط






نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی