شناسه خبر : 75980
تاریخ انتشار : 1400/07/18 16:43
روند تحول در قوه قضاییه شتاب گرفته است

روند تحول در قوه قضاییه شتاب گرفته است

عضو هیئت رئیسه مجلس: قوه قضائیه در بازه 100 روز مدیریت آقای اژه‌ای حمایت مؤثری از تولید داشته است.

نورنیوز-گروه جامعه: روح‌الله نجابت با اشاره به عملکرد دستگاه قضا در 100 روز اول دوره «تحول و تعالی» به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای گفت: به جهت عملکرد مثبت آیت الله رئیسی در دوران تصدی‌شان بر ریاست قوه قضاییه عملکرد حجت الاسلام والمسلمین اژه محل دقت نظر کارشناسان و دردمندان انقلاب بود که تداوم فعالیت‌های قوه قضاییه به چه صورت پیش خواهد رفت.

وی تاکید کرد: بحمدالله با درایتی که حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در قوه قضاییه و در صد روز گذشته از خود نشان دادند، به نظر می‌رسد نه ‌تنها روند گذشته کند نشده بلکه به یک معنی شتاب و سرعت گرفته است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای از تجارب زیادی در قوه قضائیه برخوردار است چرا که ایشان از بدنه این قوه بوده و زمانی در مهمترین بخش‌های قوه قضائیه عهده دار مسئولیت بوده است.

این نماینده مجلس اظهار داشت: مسیر تحول قوه قضاییه در زمان حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای بدون وقفه ادامه پیدا کرده و موضوعات در این دستگاه به درستی مدیریت شده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت دستگاه قضا از صنعتگران و تولیدکنندگان در 100 روز گذشته بیان داشت: قوه قضاییه به مدیریت حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در زمینه حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان در 100 روز گذشته اقدامات موثری انجام داده و  این امور موجب فعالیت مجدد واحد‌های راکد شده است.

 


اخبار مرتبط








نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی