شناسه خبر : 75717
تاریخ انتشار : 1400/07/03 20:41
زوار  کربلا با توجه به شیوع کرونا ،  بازگشت خود را مدیریت کنند

اختصاصی

زوار کربلا با توجه به شیوع کرونا ، بازگشت خود را مدیریت کنند

مسئول کارگروه اطلاع رسانی و فضای مجازی اتحادیه رادیو تلویزیون های اسلامی گفت: با توجه به شیوع کرونا ، زوار اربعین حسینی علیه السلام بازگشت خود را مدیریت کنند .

نورنیوز-گروه بین‌الملل: مسئول کارگروه اطلاع رسانی و فضای مجازی اتحادیه رادیو تلویزیون های اسلامی امروز در کربلا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اعزامی نورنیوز به کربلای معلی گفت با توجه به بازگشایی مرز مهران برای بازگشت زائران اربعین حسینی به ایران ، زائران طوری برنامه ریزی کنند که  به تراکم و ترافیک جمعیت در این مرز منجر نشود .

محمد علی انوشه افزود برخی از زائرانی که از هفته قبل راهپیمایی خود را از نجف اشرف  به سمت کربلا شروع کرده بودند  پس از زیارت ضریح مطهر حضرت امام حسین علیه السلام و حضرت  ابوالفضل العباس علیه السلام درحال بازگشت به کشورمان هستند .

مسئول کمیته اطلاع رسانی و فضای مجازی ستاد اربعین عراق خاطرنشان کرد با توجه به هماهنگی صورت گرفته میان مقامات ایران و عراق  زوار خارجی به ویژه ایرانیان  برای بازگشت از عراق نیاز به ارائه تست پی سی آر در فرودگاه های  نجف و بغداد و مرز مهران نیست .

محمد علی انوشه افزاد  با توجه به نزدیک شدن به روز اربعین همچنان فرودگاه‌های بغداد و نجف شاهد تراکم  ورود زائرین خارجی از کشورهای مختلف جهان به عراق هستیم.

نماینده اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی در عراق خاطرنشان کرد مسیرهای نجف ، حله و بغداد به کربلا مملو از جمعیت محبان اهل بیت علیه السلام شده و لحظه به لحظه حضور زائرین در شهر کربلا در حال افزایش است.

محمدعلی انوشه گفت کلیه مسیرهای خودرویی به سمت شهر کربلا مسدود شده و  این مسیر ها اختصاص پیدا کرده به راهپیمایی کنندگان  کنگره عظیم اربعین.

نماینده اتحادیه رادیو تلویزیون های اسلامی افزود تاکنون صدها هزار نفر از شهرهای مختلف عراق و خارج از این کشور با پیمودن صدها کیلومتر پیاده خود را به کربلا رساندند تا در مراسم میلیونی و بین المللی  اربعین در کنار ضریح مطهر حضرت سیدالشهدا علیه السلام حضور پیدا کنند .

محمدعلی انوشه گفت  هزاران موکب دار عراقی و خارجی از دهم صفر  با کلیه امکانات  و تجهیزات در همه خیابان های شهر کربلا مستقر شده اند تا در سه وعده غذایی صبحانه ناهار و شام به صورت شایسته از زائرین حضرت امام حسین علیه السلام به گرمی  استقبال به صورت شایسته پذیرایی کنند .


اخبار مرتبط















نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی