شناسه خبر : 75248
تاریخ انتشار : 1400/06/15 12:32
جانشین هوانیروز ارتش: دشمنان اجازه هیچ‌گونه اشتباهی علیه ملت ایران ندارند

جانشین هوانیروز ارتش: دشمنان اجازه هیچ‌گونه اشتباهی علیه ملت ایران ندارند

جانشین هوانیروز نیروی زمینی ارتش با بیان "دشمنان اجازه هیچ‌گونه اشتباهی علیه ملت ایران ندارند"، گفت: بسیاری از توطئه‌ها‌ را شکست داده‌ایم.

نورنیوز-گروه بین‌الملل: امیر فارس شیخی پیش از ظهر امروز در دیدار با سردار سرتیپ‌دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: دوران دفاع مقدس درس فداکاری، ایستادگی و عاشورایی ملت ایران بود که ملت ایران با الگوگیری از عاشورا حماسه‌های بزرگی خلق کرد و ارتش جمهوری اسلامی کنار سایر رزمندگان و مردم سهم عظیمی از افتخارات ملت ایران دارد.

وی افزود: اقتدار و امنیت امروز ما به‌برکت رشادت‌ها و مجاهدت‌های دفاع مقدس است و امروز وظیفه داریم نگذاریم دشمنان به اهداف خود برای فراموشی و تحریف دفاع مقدس و ارزش‌های اسلامی دست پیدا کنند.

شیخی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب به‌عنوان چراغ راه ملت ایران در 40 سال دوم مسیر حرکت به‌سمت پیشرفت و تعالی ملت را به‌خوبی مشخص کرده و بیانیه گام دوم بیانیه اقتدار و عظمت ایران اسلامی است.

جانشین هوانیروز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: هویت مکتبی و عاشورایی و استقلال ملت ایران برگرفته از دفاع مقدس است و خوشبختانه به‌برکت انقلابی و روحیه دینی جوانان امروز هوشمندانه در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی می‌کنند و بسیاری از توطئه‌های دشمنان را شکست داده‌اند.

وی بیان کرد: حرکت در مسیر ولایت پیشرفت و تعالی ملت ایران را تضمین کرده است و دشمنان امروز می‌دانند که با وجود هدایت‌های مقام معظم رهبری و ملت و جوانانی غیور اجازه هیچ گونه اشتباه علیه ملت ایران ندارند چراکه ملت ایران ملتی امام‌حسینی(ع) است و راه شهدا را با قوت ادامه خواهد داد.

شیخی خاطرنشان کرد: خوشبختانه استان مرکزی با برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی و ادامه مسیر پرافتخار کنگره اقدامات ارزشمندی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تبیین فرهنگ دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان انجام داده است و قطعاً این اقدامات ماندگار خواهد ماند و همه باید کمک کنند تا مسیر کنگره شهدای استان مرکزی و اقدامات اثربخش با قوت ادامه پیدا کند.

 

تسنیم


نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی