شناسه خبر : 75229
تاریخ انتشار : 1400/06/14 16:35
شناخت قوت و ضعف طرح شهید سلیمانی با نظر مردم

شناخت قوت و ضعف طرح شهید سلیمانی با نظر مردم

پرسشنامه ذیل به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف طرح شهید سلیمانی(مقابله وپیشگیری از شیوع ویروس کرونا توسط نیروهای مردمی و بسیج) طراحی شده است.

نورنیوز-گروه اجتماعی: پس از شیوع کرونا و تاثیرات پردامنه آن بر وضعیت اقتصادی و اجتماعی، همه مسوولان دست به دست هم دادند تا با اجرای طرحها و محدودیتهای مختلف، شرایط را به حالت عادی بازگردانند و یکی از این برنامه ها که به رایگان عملیاتی شده و بسیار هم موثر واقع شد طرح «مسجد، سنگر سلامت» بود.

طرح یاد شده هیچ بار مالی برای مردم ندارد. بیماریابی، امدادرسانی و ارائه دیگر خدمات بر عهده پایگاههای سلامت مساجد است.

پشتیبانی و حمایت از بیماران در دوره قرنطینه با رفع موانع معیشتی از جمله اهدای بسته‌های کمک معیشتی به خانواده بیماران، رفع موانع شغلی در زمینه اخذ و ارائه گواهی مرخصی استعلاجی معتبر و برطرف کردن مشکلات شخصی شامل خرید و انجام امور جاری زندگی فرد بیمار در صورت نیاز، با استفاده از ظرفیت جوانان بسیجی مومن، امین و معتمد محل از جمله اهداف این طرح است.

هدف گذاری طرح آن بود که جامعه با کمک خود مردم از این بحران کرونا عبور کند و با توزیع بسته‌های معیشتی حمایتی بین خانواده‌های شناسایی شده که دچار کرونا و مشکلات آن شده اند و البته برنامه هایی برای آموزش مردم به منظور مقابله هرچه بهتر با شیوع این ویروس طراحی شد، که به صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به اجرا درآمد و همچنان ادامه دارد.

پرسشنامه ذیل به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف طرح شهید سلیمانی(مقابله وپیشگیری از شیوع ویروس کرونا توسط نیروهای مردمی و بسیج) طراحی شده است. خواهشمند است در صورت مشارکت یا اطلاع از فرایند اجرای طرح، فرم را تکمیل نموده و برای سایر افرادی که به هر نحو با طرح در ارتباط هستند، ارسال نمایید. 

https://jsrc.ir/?p=4395


اخبار مرتبط




نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی