شناسه خبر : 75171
تاریخ انتشار : 1400/06/13 12:29
تکاپوی رسانه‌های معاند برای سرپوش گذاشتن به آلودگی واکسن آمریکایی بی نتیجه است

تحلیلگر ارشد رسانه:

تکاپوی رسانه‌های معاند برای سرپوش گذاشتن به آلودگی واکسن آمریکایی بی نتیجه است

قادری از به تکاپو افتادن رسانه های معاند پس از انتشار خبر آلوده بودن واکسن مدرنا گفت و بیان کرد: این رسانه ها سعی کردند اخبار آلوده بودن واکسن را بایکوت کنند.

نورنیوز-گروه اجتماعی: برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفت‌وگو در خصوص واکسن های آلوده با محمد قادری، تحلیلگر ارشد حوزه رسانه به صورت تلفنی گفتگو کرد.

محمد قادری با بیان اینکه آنچه در خصوص واکسن های مدرنا در آمریکا اتفاق افتاد نشان داد پیش ‌بینی رهبر معظم انقلاب مبنی بر خبیث بودن ذات کشورهای غربی به ویژه ایالات متحده آمریکا درست بوده است، گفت: آنچه رهبر معظم انقلاب در خشت خام می دید، برای بعضی از افراد و مسئولان در آینه نیز مشخص نبود و باید این اتفاق می افتاد تا به عمق آینده‌ نگری و پیش ‌بینی توجه می شد.

وی با اشاره به تذکرات رهبر انقلاب در دی ماه سال گذشته به عدم اعتماد به واکسن های آمریکایی تصریح کرد: پس از این سخنان، هجمه سنگینی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب در شبکه های اجتماعی و رسانه های معاند مطرح شد به گونه ای که دلیل بسیاری از تلفات کرونا را به ایشان نسبت دادند.

تحلیلگر ارشد حوزه رسانه در مصاحبه تلفنی با رادیو گفت‌وگو با بیان اینکه رسانه های معاند و شبکه های اجتماعی به دروغ مدعی شدند رهبر انقلاب اساساً ورود واکسن های خارجی را ممنوع کرده است، اظهار کرد: این رسانه ها اصل موضوع را تحریف کردند زیرا معظم له نفرمودند واکسن خارجی وارد نشود بلکه فرمود به دلیل عدم اعتماد به آمریکا و انگلیس، واکسن های ساخت خارج وارد نشود.

وی از به تکاپو افتادن رسانه های معاند پس از انتشار خبر آلوده بودن واکسن مدرنا گفت و عنوان کرد: این رسانه ها سعی کردند اخبار آلوده بودن واکسن را بایکوت کرده و بتوانند از ماجرا عبور کنند اما چون کشورهای دنیا درگیر این موضوع شدند، این رسانه ها نتوانستند جلوی تراکنش اخبار را بگیرند.

قادری افزود: ماجرای واکسن های آمریکایی نشان داد وقتی یک عقل کاملی در رأس یک نظام وجود دارد و آینده ‌نگری می کند، بهترین کار این است که مردم آن جامعه به گفتارها و تصمیم گیری های ایشان اعتماد کنند. مردم سعی کنند اخبار نامناسبی که رسانه های معاند تولید می کنند را نشنیده بگیرند زیرا حرف رهبر معظم انقلاب در عمل به اثبات رسید و نشان داده شد غربی ها به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند.

 


اخبار مرتبط








نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی