شناسه خبر : 75167
تاریخ انتشار : 1400/06/13 12:05
واردات بزرگ‌ترین محموله واکسن به کشور

واردات بزرگ‌ترین محموله واکسن به کشور

چهل و سومین محموله واکسن وارداتی کشورمان از راه رسید؛ بزرگ‌ترین محموله وارداتی واکسن کووید ۱۹ که حجمش از سیزده محموله نخست وارداتی به کشورمان بزرگتر است و امیدواری به شتاب گرفتن روند واردات این کالا و سرعت گرفتن واکسیناسیون در کشورمان را به شدت افزایش می‌دهد.

نورنیوز-گروه اجتماعی: چهل و سومین محموله واکسن وارداتی کشورمان از راه رسید؛ بزرگترین محموله وارداتی واکسن کووید 19 که حجمش از سیزده محموله نخست وارداتی به کشورمان بزرگتر است و امیدواری به شتاب گرفتن روند واردات این کالا و سرعت گرفتن واکسیناسیون در کشورمان را به شدت افزایش می‌دهد.
ساعاتی قبل هواپیمایی از مبدا امارات متحده عربی در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در تهران به زمین نشست که حامل محموله جدیدی از واکسن کرونا بود؛ محموله‌ای شامل چهار میلیون و 600 هزار دوز واکسن «سینوفارم-پکن» که مجموع واکسن وارداتی کشورمان را به 35 میلیون و 149 هزار و 210 دوز رساند.


این بزرگترین محموله وارداتی واکسن به کشورمان تا به امروز است؛ محموله‌ای که قرار بود شامل پنج میلیون دوز واکسن باشد، اما به دلایل فنی، ارسال 400 هزار دوز از آن به پرواز ورودی بعدی از مبدا این کشور حاشیه خلیج فارس موکول شد که گفته می‌شود فردا به انجام خواهد رسید.

 

تابناک


اخبار مرتبط

















نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی