شناسه خبر : 74839
تاریخ انتشار : 1400/05/28 20:31
عبدالملک الحوثی: آمریکا به جنگ های نیابتی از طریق مزدورانش روی آورده است

عبدالملک الحوثی: آمریکا به جنگ های نیابتی از طریق مزدورانش روی آورده است

رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت روز عاشورا گفت: گزینه ما هیهات منا الذله است. شکست آمریکا آشکار شده است.

نورنیوز-گروه بین‌الملل: به نقل از المسیره، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت روز عاشورا گفت: برگزاری مراسم عاشوراء، بیانگر وفاداری به سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و موضع برحق ایشان است.

وی افزود: امام حسین (ع) در مرحله حساس و در یک برهه تاریخی که برای آینده امت اسلامی مهم است، قیام کرد.

رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: شباهت میان میراث جاهلی بنی امیه و طاغوت معاصر که در راس آنها آمریکا و اسرائیل و ایادی آنها قرار دارند، وجود دارد.

وی گفت: باید به عنوان امت اسلامی به دنبال آزادی و استقلال باشیم. باطل، امت را به سوی سرسپردگی به آمریکا و اسرائیل سوق می دهد. حق در یاری ملت فلسطین و حمایت از مقاومت و بیرون راندن صهیونیستهاست.

حق یعنی ایستادن در کنار مردم مظلوم لبنان و سوریه و عراق و بحرین

الحوثی تاکید کرد: حق در ایستادن در کنار مردم مظلوم لبنان، سوریه، عراق و بحرین و دیگر کشورهاست. حق در تلاش برای وحدت مسلمانان و ایجاد برادری میان آنهاست و باطل ایجاد بغض و کراهت و میان مسلمانان و تلاش برای تفرقه افکنی میان آنهاست.

رهبر جنبش انصارالله یمن افزود: حق با ملت عزیز ما یمن در مقابله با دشمن آمریکایی و سعودی است که مشروعیت ندارد و مرتکب جنایات شنیع می شود. باطل در دشمنی با یمن یا توجیه جنگ آن یا سکوت در قبال جنایات و محاصره آن است. حق آن است که ما به دنبال تقویت عوامل قدرت و ایستادگی باشیم و جبهه داخلی خود را از دسیسه های دشمنان محفوظ بداریم.

موضع بزدلان ناشی از ضعف ایمان است

وی گفت: حق این است که علیه دشمنان و تلاش های آنها برای خوار کردن ملت ما و امت ما، بایستیم. گزینه ما هیهات منا الذله است. موضع بزدلان و افراد خوار، ناشی از ضعف ایمان است. امت اسلامی در حال حرکت رو به جلو است.

الحوثی اظهار داشت: شکست آمریکا آنگونه که در افغانستان رخ داد، آشکار شده است. آمریکا به جنگ های نیابتی از طریق مزدورانش روی آورده است. به رژیم های سعودی و امارات و حامیان آنها توصیه می کنیم که از هدف قرار دادن امت ما دست بردارند.

عاقبت رژیم های سعودی و امارات خواری است

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: خطاب به امارات و سعودی می گوییم که عاقبت شما خواری و خسران است. خطاب به ملت یمن می گوییم که تمسک جستن به حق همان تحقق وعده الهی مبنی بر پیروزی است.

وی افزود: ما بر مواضع خودمان راسخ و استوار هستیم و گزینه های ما قرار گرفتن در کنار حق و در راس آنها ایستادن در کنار ملت فلسطین است. بر مقابله با متجاوزان تاکید داریم و بر حق ملت مان در آزادی و استقلال تاکید و اصرار داریم.

 


اخبار مرتبط









نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی