شناسه خبر : 74806
تاریخ انتشار : 1400/05/26 17:51
تداوم شرارت صهیونیست‌ها در منطقه؛ این‌بار تحقیر مسلمانان در اکسپو دوبی!

نورنیوز بررسی کرد؛

تداوم شرارت صهیونیست‌ها در منطقه؛ این‌بار تحقیر مسلمانان در اکسپو دوبی!

براساس توافق انجام شده میان «آردن ترابلسی» مدیر شرکت اسرائیلی «سوپرکام» با «عبدالله بن طوق المری» وزیر اقتصاد امارات، هر فرد مسلمانی که برای شرکت در اکسپوی دوبی به امارات متحده عربی سفر کند موظف به استفاده از دست‌بند‌های الکترونیکی این شرکت و اقامت در هتل‌هایی است که آنها مشخص کرده‌اند.

نورنیوز ـ گروه بین‌الملل: رژیم صهیونیستی تصمیم دارد برای کنترل مسلمانان در نمایشگاه اکسپو دوبی از دست‌بندهای ردیاب الکترونیکی شرکت اسرائیلی سوپرکام استفاده کند.

علاوه بر این؛ حدود دو هفته پیش بود که هم‌زمان با جوسازی سنگین رسانه‌های صهیونیستی علیه ایران در خلیج فارس و بروز اختلالات سایبری در سامانه‌های ناوبری چندین شناور حاضر در منطقه، یک مقام امنیتی کشورمان در گفتگو با «نورنیوز» از استقرار یک ایستگاه سایبری موساد در یکی از امیرنشین‌های امارات خبر داده بود.

از سویی؛ اخبار رسیده به «نورنیوز» از استقرار افسران اطلاعاتی اسرائیل در ستاد سنتکام طی چند ماه گذشته و طراحی عملیات‌های مشترک حکایت دارد.

مجموعه این اتفاقات نشان می‌دهد که ظاهرا دولت نفتالی‌بنت بر تداوم اقدامات شرورانه در منطقه اصرار دارد و در این خصوص علاوه بر همکاری کشورهایی چون امارات، همراهی و حمایت کاخ سفید نیز مزید بر علت شده است.

سوپرکام یک شرکت امنیتی اسرائیلی و پیشرو در عرصه دیجیتالی است که محصولات امنیتی پیشرفته را تولید و در اختیار دولت‌ها و سازمان‌های خصوصی در سراسر جهان قرار می‌دهد.

«آردن ترابلسی» رئیس و مدیرعامل سوپرکام در مصاحبه با «جیل هافمن» رئیس بخش سیاسی جروزالم پست و سردبیر صدای اسرائیل که سایت مصری المحرر آن را منتشر کرده، ضمن اشاره به ابعاد اقتصادی توافق‌نامه ابراهیم (عادی‌سازی روابط اعراب و اسرائیل) و فرصت‌هایی که برای بخش خصوصی در اسرائیل ایجاد شده می‌گوید: «همانطور که انتظار می‌رفت مرحله جدیدی از روابط پس از امضاء این توافق‌نامه آغاز شده و شرکت سوپرکام با وزارت اقتصاد امارات به منظور تامین امنیت نمایشگاه اکسپو به توافق رسیده است.»

اکسپوی دوبی بزرگترین نمایشگاه اقتصادی جهان است که از 1 اکتبر 2021 آغاز و تا 31 مارس 2022 ادامه خواهد داشت و از 191 کشور در آن مشارکت خواهند داشت.

ترابلسی می‌گوید: «براساس توافق انجام شده با «عبدالله بن طوق المری» وزیر اقتصاد امارات، هر فرد مسلمانی که از آفریقای جنوبی، الجزایر، نیجریه، لیبی، تونس، مصر، اردن، سوریه، لبنان، ترکیه، ایران، پاکستان، افغانستان، هند و اندونزی برای شرکت در این نمایشگاه به امارات متحده عربی سفر کند موظف به استفاده از این دست‌بند الکترونیکی است.»

او می‌افزاید: «این دست‌بند به ما امکان می‌دهد که فرد مورد نظر را از طریق فناوری‌های مختلف کنترل کنیم. کنترل امنیتی تجهیزات ما موجب به حداقل رساندن احتمال اقدامات مجرمانه، جاسوسی و تروریستی خواهد شد.»

مدیر سوپرکام در ادامه با اشاره به توافق مذکور می‌گوید: «دولت امارات پذیرفته اطلاعات مسافرانی که موظف به استفاده از دست‌بندهای شرکت سوپرکام هستند را در اختیار ما قرار دهد و بر این اساس مسلمانان شرکت کننده در اکسپوی دوبی در هتل‌های مشخصی که تجهیزات الکترونیکی سوپرکام نصب شده است مستقر خواهند شد.»


اخبار مرتبط























نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی