شناسه خبر : 74707
تاریخ انتشار : 1400/05/23 11:14
تحریم‌های جدید علیه ایران

تحریم‌های جدید علیه ایران

وزارت خزانه داری آمریکا در ادامه سیاست های غیرقانونی یکجانبه گرایی تحریم ها، چند فرد، شرکت و یک نفتکش را به بهانه مشارکت در "شبکه قاچاق نفت" تحریم کرد.

نورنیوز-گروه بین‌الملل: وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه خود مدعی شد که این افراد با سپاه قدس ایران در ارتباط هستند.
دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا، اسامی یک فرد عمانی، چهار شرکت و یک نفتکش غیرایرانی تحت پرچم لیبریا را به بهانه ارتباط با سپاه به فهرست تحریم های خود افزود.

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در نیز حساب کاربری خود در توییتر در ادامه اعمال تحریم های یکجانبه غیرقانونی کشورش مدعی شد واشنگتن اعضای یک "شبکه قاچاق بین المللی نفت" را که در ارتباط با سپاه قدس ایران هستند، تحریم می کند.

وزیر خارجه دولت بایدن در ادامه اعمال سیاست های شکست خورده فشار حداکثری آمریکا مدعی شد ما به افشا و ایجاد اختلال در فعالیت های حامیان نیروی قدس ادامه خواهیم داد.

این تحریم ها در حالی است که دولت جو بایدن منتقد سیاست های فشار حداکثری دولت جمهوریخواه دونالد ترامپ و مدعی بازگشت به برجام است اما همچنان این سیاست های ناکام را دنبال می کند.

دولت دموکرات بایدن برغم گذشت بیش از 6 ماه از روی کارآمدنش و وعده بازگشت به توافق هسته ای (برجام ) اما همچنان بر مواضع و حتی برخی سیاست های دولت قبل که خود آنها را اشتباه می داند، اصرار دارد بی آنکه بخواهد تبعات خروج یکجانبه و غیرقانونی کشورش که در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ در اردیبهشت سال1397 را بپذیرد.

 

 


نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی