شناسه خبر : 74590
تاریخ انتشار : 1400/05/19 12:20
صعود پرسپولیس و سقوط استقلال در تازه‌ترین رده بندی دیتابیس

صعود پرسپولیس و سقوط استقلال در تازه‌ترین رده بندی دیتابیس

ازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان، پرسپولیس ایران را در رتبه دوم قرار داده و استقلالی‌ها در قاره آسیا نیز با یک پله سقوط نسبت به رده بندی پیشین به رتبه نهم تنزل پیدا کرده اند .

نورنیوز-گروه جامعه:  بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان در 19 مرداد که از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شده است، پرسپولیس مانند رده بندی‌های پیشین در رتبه نخست ایران قرار گرفت.

پرسپولیس  با یک پله صعود نسبت به هفته قبل در رتبه دوم آسیا قرار دارد و  با 1631 امتیاز و بدون تغییر نسبت به هفته گذشته در رتبه 83 و بالاتر از تیم‌های مطرح سمپدوریای ایتالیا و نیوکاسل انگلیس قرار گرفت.


 

استقلال با 1541 امتیاز، مانند رده بندی پیشین در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران قرار گرفته است. استقلالی‌ها در قاره آسیا نیز با یک پله سقوط نسبت به رده بندی پیشین به رتبه نهم تنزل پیدا کرده اند.

سپاهان با 1520 امتیاز، سومین تیم برتر فوتبال ایران است. طلایی پوشان بدون تغییر نسبت به هفته قبل، در رتبه 14 قاره کهن قرار گرفتند و با یک پله صعود نسبت به هفته قبل، به رتبه 244 جهان رسیده اند.

در این رده بندی تیم‌های تراکتور، فولاد، پدیده و صنعت نفت آبادان هم به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا هفتم فوتبال ایران قرار دارند.


 


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی