شناسه خبر : 74522
تاریخ انتشار : 1400/05/17 13:12
وحشت ارتش اسرائیل از حزب‌الله

وحشت ارتش اسرائیل از حزب‌الله

به گزارش رسانه‌های صهیونیستی ارتش این رژیم همچنان در جبهه شمالی در وضعیت آماده‌باش است.

نورنیوز-گروه بین‌الملل: رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که همچنان وضعیت آماده باش در جبهه شمالی اراضی اشغالی برقرار است.

یک مسئول امنیتی رژیم صهیونیستی تاکید کرد که ما در آستانه درگیری‌های چند روزه قرار داریم و وضعیت لبنان نگران کننده است و می‌دانیم که جبهه (درگیری) در مرزها باز شده است.

این مسئول اسرائیلی افزود، اسرائیل ادامه شلیک موشک از سمت لبنان را تحمل نمی‌کند و آماده هر سناریویی است.

حزب الله لبنان روز جمعه حملات راکتی به مناطق اشغالی انجام داد. مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، در ساعت 11:15 (به وقت محلی) (جمعه) با دهها راکت‌، اراضی اطراف پایگاه‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی در «مزارع شبعا» هدف گرفته شد.

در این بیانیه آمده است: در پاسخ به حملات هوایی رژیم صهیونیستی به دو منطقه «الجرمق» و «الشواکر» در پنجشنبه (دیروز)، یگان‌های شهید «علی محسن کامل» و شهید «محمد قاسم طحان»در مقاومت اسلامی لبنان در ساعت 11:15 (به وقت محلی) (جمعه) اراضی اطراف پایگاه‌های صهیونیستی در مزارع شبعا را با دهها راکت 122 میلیمتری هدف گرفتند.

این درحالی است که صهیونیست‌ها با محاسبات اشتباه خود پیش‌بینی کرده بودند که حزب‌الله در شرایط آشفته لبنان متمرکز مسائل داخلی بوده و پاسخ تجاوزات اسرائیل را نخواهد داد. اما حزب‌الله با به هم ریختن محاسبات دشمن تاکید کرد که هدف از انجام این حملات تثبیت قواعد درگیری با دشمن صهیونیستی از سال 2006 تاکنون بوده و مقاومت هیچ تجاوزی را به خاک لبنان بی‌پاسخ نمی‌گذارد.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی