شناسه خبر : 74476
تاریخ انتشار : 1400/05/16 12:54
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح:اگر علیه دشمن اقدامی کنیم، صریحا اعلام می‌کنیم

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح:اگر علیه دشمن اقدامی کنیم، صریحا اعلام می‌کنیم

آمریکایی‌ها با داستان‌سرایی، ایران را متهم می‌کنند و این اقدام آنها هم به دلیل نارضایتی‌شان از یکپارچگی و یک‌دستی در مجموعه نظام است؛ لذا چنین راهکاری را برای فشار به ایران انتخاب کردند.

نورنیوز-گروه بین‌الملل: سردار «ابوالفضل شکارچی» سخنگوی ارشد نیروهای مسلح، صبح امروز در نشست با خبرنگاران، طی سخنانی درباره ماجرای کشتی «مرسر استریت» اظهار داشت: راهبرد آمریکا، انگلیس و اسرائیل ایجاد ناامنی است؛ به خصوص رسانه‌های سعودی هم به جمع آنها اضافه می‌شوند تا ایران‌هراسی را تشدید کنند؛ در حالی که راهبرد ایران تقویت امنیت در خلیج فارس است.

وی افزود: اگر بخواهیم با دشمنان تقابل داشته باشیم، نمی‌گذاریم که صحنه نبرد در پیرامون خودمان باشد. دشمنان در چارچوب جنگ رسانه‌ای و هم‌زمان با تحلیف رئیس جمهور کشورمان، این جنگ رسانه‌ای را آغاز می‌کنند و امروز هم به دنبال سندسازی برای اقدامات خود هستند؛ بر همین اساس است که امروز آمریکایی‌ها عنوان می‌کنند که قطعاتی از پهپاد‌های ایران را از آب خارج کردند. آنها این را سند می‌دانند، ولی در کدام آزمایشگاه تشخیص داده شده که قطعات مورد ادعا متعلق به ایران است؟

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح عنوان کرد: آمریکایی‌ها با داستان‌سرایی، ایران را متهم می‌کنند و این اقدام آنها هم به دلیل نارضایتی‌شان از یکپارچگی و یک‌دستی در مجموعه نظام است؛ لذا چنین راهکاری را برای فشار به ایران انتخاب کردند.

سردار شکارچی با بیان اینکه ما از دشمنان هیچ انتظاری جز دشمنی نداریم، گفت: آمریکا به دنبال تعامل نبوده و نیست. آنها همواره در پی براندازی حکومت ایران بوده‌اند و تا زمانی هم که سایه رژیم صهیونیستی بر سر آمریکایی‌ها وجود دارد، شیوه آنها در مواجهه با ایران تغییر نمی‌کند.

وی تصریح کرد: اگر قرار باشد با دشمنان مقابله کنیم، به صورت آشکار آن را اعلام می‌کنیم؛ مانند اقدامی که در «عین‌الاسد» انجام دادیم. بنابر این، داستان‌سرایی اخیر دشمنان در راستای عملیات روانی است و این هم ناشی از وحشت آنها از یکپارچگی نظام اسلامی ایران است.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح اضافه کرد: البته تهیه سند جعلی کار چندان سختی نیست؛ چون صهیونیست‌ها ید طولایی در تهیه اسناد جعلی دارند و حتی ایجاد یک انفجار بر روی یک کشتی هم، کار سختی نیست.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی