شناسه خبر : 74474
تاریخ انتشار : 1400/05/16 12:23
نُجَباء: در معادله بازدارندگی حزب الله شرکت می‌کنیم

نُجَباء: در معادله بازدارندگی حزب الله شرکت می‌کنیم

مقاومت اسلامی نُجَباء با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که آمادگی کامل برای نقش‌آفرینی در معادله‌ بازدارندگی حزب الله علیه رژیم صهیونیستی را دارد.

نورنیوز-گروه بین‌الملل: به‌دنبال پاسخ موشکی حزب‌الله لبنان به حمله هوایی رژیم صهیونیستی، جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق بیانیه‌ای را صادر و بر حمایت خود از مقاومت اسلامی لبنان تاکید کرد.

در این بیانیه با انتقاد از سهل‌انگاری و انفعال برخی طرف‌های منطقه‌ای در قبال رویکرد تجاوزکارانه اشغالگران آمریکایی و اسرائیلی، تصریح شده است: سرانگشت رزمندگان مقاومت روی ماشه بوده و در آمادگی کامل به‌سر می‌برند؛ مجاهدانی که در هر میدانی حضور دارند تا طعم شکست و نابودی را به اراذل اشغالگر بچشانند.

جنبش نُجَباء ضمن تمجید از دلیرمردان حزب‌الله که با واکنش حساب‌شده خود مثل همیشه ثابت کردند از هیچ سرزنشگری هراس ندارند، خاطرنشان ساخته است: این پاسخ نشان داد که اشغالگران علی‌رغم همه تکاپویشان برای بقا، در مسیری رو به زوال قرار دارند.

در بیانیه رسمی نُجَباء همزمان با تاکید بر ایستادگی در کنار مقاومت لبنان، اعلام شده است: ما برای نقش‌آفرینی در معادله‌ بازدارندگی که سیدحسن نصرالله از آن پرده برداشت، آمادگی کامل داریم تا رفیق راه بوده، خون‌مان آمیخته شود و در موضعی یکپارچه و متحد باشیم.
 


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی