شناسه خبر : 74452
تاریخ انتشار : 1400/05/16 10:07
فراکسیون بزرگ لبنان قوی: صبر حزب الله کشور را نجات داده است

فراکسیون بزرگ لبنان قوی: صبر حزب الله کشور را نجات داده است

نماینده فراکسیون وابسته به جریان آزاد ملی لبنان تاکید کرد که صبر حزب‌الله تاکنون موجب شده تا این کشور از فتنه‌های واقعی در امان بماند.

نورنیوز-گروه بین‌الملل: «غسان عطاء‌الله» عضو فراکسیون بزرگ «لبنان قوی» وابسته به جریان آزاد ملی لبنان به ریاست «جبران باسیل» در یک مصاحبه تلویزیونی درباره تحولات اخیر لبنان و تجاوزات رژیم صهیونیستی به مرزهای جنوبی این کشور و نیز پاسخ‌های حزب الله اظهار داشت، تحریک برخی از افراد در داخل علیه مقاومت موجب خوشحالی صهیونیست‌ها می‌شود و این تاسف آور است و ما باید با همبستگی از این شرایط دشوار خارج شده و در زمان کنونی وارد هرج و مرج داخلی نشویم.

این نماینده جریان آزاد ملی در پارلمان لبنان ابراز امیدواری کرد که لبنانی‌ها دارای سطح بالایی از احساس وطن دوستی برای نجات کشورشان از خطرات موجود هستند.

وی افزود، ما از فشارهای اقتصادی زیادی رنج می‌بریم که برخی قصد دارند از طریق آن کشور را به هرج و مرجی که می‌خواهند بکشانند و متاسفانه می‌بینیم که برخی افراد سلاح به دست گرفته‌اند و اگر ما از تجربه سالهای گذشته درس نگیریم نمی توانیم کشور خودمان را بسازیم.

عطاءالله تاکید کرد، تاریخ 4 آگوست خاطره دردناکی برای همه لبنانی‌ها است که در بندر بیروت رخ داد و هر لبنانی را در داخل و خارج از کشور رنجاند و ما برای روح قربانیان این حادثه مهیب دعا می‌کنیم؛ اما برخی متأسفانه قصد دارند روند تحقیقات را دستکاری کرده و کشور را به مکان دیگری تبدیل کنند.

نماینده فراکسیون بزرگ لبنان قوی ادامه داد که تاکنون صبر حزب الله کشور را از فتنه‌های واقعی نجات داده و برخی می‌خواهند که حزب الله سلاح خود را در اراضی لبنان به دست بگیرد و این امر نشان می‌دهد که طرف‌های مختلف در حالی طراحی توطئه بزرگی علیه لبنان هستند و ما امیدواریم درگیری در کشور اتفاق نیفتد.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی