شناسه خبر : 73640
تاریخ انتشار : 1400/04/23 14:54
اوج استیصال بایدن و بی‌حیثیت کردن اف‌بی‌آی پای یک مهره سوخته!

نورنیوز بررسی کرد؛

اوج استیصال بایدن و بی‌حیثیت کردن اف‌بی‌آی پای یک مهره سوخته!

بیانیه اف‌بی‌آی و موج‌سواری علی‌نژاد بیش از آنکه نشان‌گر توان اطلاعاتی پلیس فدرال آمریکا باشد، بیانگر ضعف و ناتوانی شدید آنها و گواهی بر این حقیقت است که آمریکا به چنان استیصالی دچار شده که به هر ابزاری حتی نابودی حیثیت اف‌بی‌آی چنگ می‌زند تا شاید بتواند سیاست فریب مخاطبان و جوسازی علیه ایران را اجرایی کند.

نورنیوز ـ گروه سیاسی: وزارت دادگستری و پلیس فدرال ایالات متحده طی بیانیه‌های رسمی خبر از کشف عملیات ربایش مسیح علی‌نژاد عنصر ضدانقلاب در خاک این کشور داده‌اند.

در پی صدور این بیانیه‌ها، رسانه‌های آمریکایی و غربی از جمله ایران اینترنشنال در نمایشی مضحک که حتی دستیار رئیس اف‌بی‌آی را بر آن داشت تا تاکید کند «فکر نکنید این یک سناریو برای فیلم است بلکه واقعیت است»، اقدام به جوسازی عیله ایران کردند.

این جوسازی با نمایش تلویزیونی این شخص که با هدف سرکیسه کردن اربابان آمریکایی‌اش تلاش کرده خود را چهره‌ای موثر در سیاست‌های آمریکا علیه ایران معرفی کند، صورت گرفت.

در این فضاسازی رسانه‌ای، علی‌نژاد مدعی است اف‌بی‌آی به او گفته چهار نفر از اطلاعات ایران ماه‌هاست زندگی شخصی او را زیر نظر دارند و تصاویر این اقدام را نیز به او نشان داده‌اند. در همین حال اما؛ اف‌بی‌آی توضیح نداده که چگونه نتوانسته در این مدت این افراد ادعایی را بازداشت کند و آنان اکنون در ایران به‌سر می‌برند؟!

به بیان بهتر؛ بیانیه اف‌بی‌آی و موج‌سواری علی‌نژاد بیش از آنکه نشان‌گر توان اطلاعاتی پلیس فدرال آمریکا باشد، بیانگر ضعف و ناتوانی شدید آنها و گواهی بر این حقیقت است که آمریکا به چنان استیصالی دچار شده که به هر ابزاری حتی نابودی حیثیت اف‌بی‌آی چنگ می‌زند تا شاید بتواند سیاست فریب مخاطبان و جوسازی علیه ایران را اجرایی کند.

از سویی؛ علی‌نژاد در حالی مدعی شده اف‌بی‌آی و دولت آمریکا برای شهروندانشان ارزش قائل بوده و به حمایت همه‌جانبه از آنها در سراسر جهان می‌پردازند که سرویس امنیتی آمریکا نه تنها نتوانست حافظ جان خاشقجی شهروند آمریکایی تکه تکه شده توسط بن‌سلمان باشد بلکه برای منافع اقتصادی چشم بر روی این جنایت بست.

نکته اینکه؛ علی‌نژاد با مقایسه‌ سعی در نمایش چهره بشردوست از هیئت حاکمه آمریکا و چهره‌ای غیر مردمی از جمهوری اسلامی ایران دارد، حال آنکه بر اساس آمار رسمی، سالیانه بیش از 1000 نفر صرفا به خاطر رنگ پوستشان توسط پلیس آمریکا به قتل می‌رسند.

از سویی؛ این جوسازی برای مظلوم‌نمایی و سناریو‌سازی علیه ایران به نام فردی صورت می‌گیرد که ارتباط او با وزارت خارجه و سرویس اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی بر همگان‌ آشکار است، چنانچه بهمن ماه سال ۹۳ جایزه ویژه زنان را از دست «آلفرد موسی» رییس صهیونیست سازمان «یو.ان.واچ» در ژنو دریافت کرد.

آلفرد موسی بلافاصله بعد از تقدیم جایزه علی‌نژاد راهی واشنگتن شد تا در سخنرانی نتانیاهو علیه توافق هسته‌ای شرکت کند. یو.ان.واچ یکی از بدنام‌ترین تشکل‌های متعلق به اسراییل است که در فضای غربی هیچ‌کس از این تعلق بی‌خبر نیست.

در این میان دولت آمریکا در توهم شخصیت‌سازی برای آنچه جنبش مدنی در ایران می‌نامد، در حالی سناریوی توهمی ربایش را مطرح ساخته که فرد مذکور هیچ جایگاهی در میان ملت ایران ندارد و بسیاری از جامعه زنان انزجار خود نسبت به او و هتاکی‌ها و اهانت‌هایش نسبت به جایگاه زن در فرهنگ ایرانی-اسلامی را اعلام کرده‌اند.

در این راستا سخنان مرضیه برومند کارگردان سینما و تلویزیون که از علی نژاد با عنوان دروغ‌پرداز چندش‌آور که به دنبال گرفتن اصالت جایگاه زن در خانواده ایرانی با توهماتی همچون چهارشنبه سفید است نام می برد، بسیارقابل توجه است.

زنان ایران تاکید دارند کسی که بازیچه دستان پمپئو و ترامپ و غلام حلقه به گوش تحریم کنندگان و قاتلان ملت ایران است، قطعا صلاح ملت ایران را نمی‌خواهد آن هم کسی که ناجی ملت ما را کشوری معرفی می‌کند که زنان آن از بالاترین تبعیض‌ها و نقض حقوقشان رنج می‌برند.

ایرانیان تاکید دارند کسی که در برابر نسل‌کشی کودکان بومی توسط دولت‌مردان کانادا و یا مجازات زنان در فرانسه و برخی کشورهای اروپایی به جرم داشتن حجاب و یا کشتار زنان در اشغال‌گری آمریکا در افغانستان و عراق سکوت می‌کند قطعا نمی‌تواند ناجی زنان ایران باشد.

روشن‌ترین شکست او و افراد مشابه او در برابر اراده ملت ایران در انتخابات اخیر بروز عینی یافت و  کمپین آنها برای تحریم انتخابات با شکست مفتضحانه مواجه شد.

دولت بایدن با پذیرش ریسک ورود به چنین نمایش مضحکی ضمن آنکه آشکارا خود را در برابر نهادهای اطلاعاتی ایران دست بسته نشان داده، اعتبار وزارت دادگستری و پلیس فدرال خود را خرج مهره‌ای کرده که حتی ضدانقلاب خارج‌نشین نیز دیگر از او عبور کرده‌اند و امیدی به نمایش‌های بی‌محتوا و غیرقابل باور او برای تاثیرگذاری بر افکار عمومی ایران ندارند.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی