شناسه خبر : 73456
تاریخ انتشار : 1400/04/18 16:15
دستگیری پزشک جعلی در ارتش رژیم صهیونیستی!

دستگیری پزشک جعلی در ارتش رژیم صهیونیستی!

کمیسر راشل توت ویزل: این یک حادثه جدی، خطرناک و غیرمسئولانه است. در این حادثه، جعل شخصیت پزشکی و اقدام تهاجمی به عنوان واکسن می‌تواند زندگی انسان را به خطر بیندازد.

نورنیوز ـ گروه بین‌الملل: یک افسر ارتش رژیم صهیونیستی که در یکی از پایگاه‌های کرانه باختری خدمت می‌کند، هویت یک پزشک را جعل کرده و واکسن آنفولانزا به سربازان تزریق می‌کرده است.
این سرگرد جاعل از سوی یکی از افسران پزشکی شناسایی و به مقامات مافوق معرفی شده است.

تیپ بنیامین در این خصوصص تحقیقات فوری را آغاز و اعلام کرده این یک حادثه جدی برای همه اعضای این واحد است و آنان در خطر هستند. کمیسر راشل توت ویزل نوشته: این یک حادثه جدی، خطرناک و غیرمسئولانه است. در این حادثه، جعل شخصیت پزشکی و اقدام تهاجمی به عنوان واکسن می‌تواند زندگی انسان را به خطر بیندازد.

سخنگوی ارتش اسرائیل نیز در این باره گفته است: این یک حادثه جدی است که در نقض آشکار دستورات و رویه‌های ارتش اسرائیل رخ داده است. این پرونده در زمان واقعی به مقامات مربوطه گزارش و بلافاصله متوقف شد. پس از بررسی این حادثه، جلسه انضباطی تشکیل شده و به دنبال آن متهمان این رویداد به دادگاه نظامی احضار شدند و این روزها ادامه خدمت او در ارتش اسرائیل در حال بررسی است. تاکنون هیچ صدمه‌ای به سربازانی که در این چارچوب واکسینه شده‌اند، وارد نشده است.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی