شناسه خبر : 73342
تاریخ انتشار : 1400/04/15 12:49
راه حل الوفاق برای برون رفت از بحران های بحرین

راه حل الوفاق برای برون رفت از بحران های بحرین

جمعیت اسلامی الوفاق الوطنی بحرین اعلام کرد: راه حل سیاسی بحران در بحرین به واسطه پاسخگویی به خواسته های سیاسی به عنوان تنها راه برون رفت از بحران های خفقان آوری که بر دوش مردم سنگینی می کند.

نورنیوز-گروه بین‌الملل: در اظهارنظر رسمی این جمعیت که از طریق صفحات رسمی آن در شبکه های اجتماعی منتشر شده، آمده است: ملت بحرین شیعه و سنی، موافق و مخالفش به این عقیده برگشت ناپذیر رسیده است که این کشور دیگر نمیتواند فساد، استکبار و عقبگرد را بپذیرد.

در این اظهارنظر آمده است: مجددا درخواستمان مبنی بر ضرورت انجام کار جدی و صادقانه برای خروج از بحرانهای سیساسی به واسطه راه حل سیاسی که (انجام آن چه) امروز یا فردا اجتناب ناپذیر است، تکرار می کنیم.

در ادامه آمده است: تاکید می کنیم یافتن راه و شیوه های جدید برای پوشاندن و یا فرار از خواسته های اصلی سیاسی اقدامی زیان بار است و تنها بحران بیشتر را برای بحرین به همراه خواهد داشت. پاسخگویی به خواسته های سیاسی مصونیتی برای کشور در برابر بحران ها به شمار می رود چرا که مشارکت سیاسی جدی است که ثبات سیاسی و امنیتی و اجتماعی واقعی را ایجاد می کند و بحرین را پرچمدار کشورهای جاذب سرمایه گذارو توسعه و در مقام تقدیر و احترام و دارنده نقشی پیش رو در سطح منطقه و جهان می کند.

الوفاق همچنین برحمایت از انجام هرگونه گفتمان جدی که بیانگر خواسته ها و مشکلات مردم و دستیابی به دولت دموکرات و عادلی باشد که فقیری گرسنه نماند و حقی از کسی به دلیل رنگ و دین و نژاد و منطقه و قبیله اش ضایع نشود و همه در کسب حقوق سیاسی و غیره، مساوی باشند، تأکید کرد.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی