شناسه خبر : 72986
تاریخ انتشار : 1400/04/05 15:56
موج جدید کرونا در سرزمین‌های اشغالی و کوهی که موش زائید!

نورنیوز بررسی کرد؛

موج جدید کرونا در سرزمین‌های اشغالی و کوهی که موش زائید!

موج جدید همه‌گیری کرونا در اسرائیل نشان می‌دهد که اولا نمایش تبلیغاتی نتانیاهو در این خصوص صرفا سیاسی و دروغ بوده، ثانیا رسانه‌های غربی با بزرگنمایی این دروغ تلاش کرده‌اند ضمن بهره‌برداری‌های سیاسی، در سوداگری شرکت فایزر شریک شده و از آن منتفع شوند.

نورنیوز ـ گروه بین‌الملل: دیروز جمعه 25 ژوئن به‌دلیل ثبت 227 بیمار کرونایی طی روز پنج‌شنبه در سرزمین‌های اشغالی که بالاترین رقم طی دو ماه گذشته بوده، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی دستور اجباری بودن استفاده از ماسک در محیط‌‌های بسته و محیط‌های باز پرتراکم را صادر کرد.

این دستور در حالی صادر شده که طی ماه‌های گذشته «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر سابق با تبلیغاتی گسترده برای نمایش‌های سیاسی و انتخاباتی مدعی واکسینه شدن همه شهروندان اسرائیلی و برچیدن سفره کرونا از سرزمین‌های اشغالی شده بود!

این تبلیغات در حدی گسترده بود که رسانه‌های عبری و غربی، رژیم صهیونیستی را «قهرمان واکسیناسیون» در جهان خوانده و مدعی ریشه‌کنی همه‌گیری کووید 19 در سرزمین‌های اشغالی شدند!
حال اما؛ کارشناسان بهداشتی می‌گویند واکسن مصرف‌شده در اسرائیل یعنی «فایزر»، در مقابل نوع جدید بیماری کرونا مقاوم نبوده و رژیم صهیونیستی با یک بحران تازه سلامت مواجه است. 

گرچه تل‌آویو واکسیناسیون تمامی جامعه هدف خود را با خرید بدون نوبت واکسن‌های آمریکایی فایزر انجام داده اما موج جدید کرونا نشان داد این واکسن حداقل در مقابل نمونه‌های جهش یافته این ویروس، ایمنی کافی ندارد.

این موج جدید همه‌گیری کرونا نشان می‌دهد که اولا نمایش تبلیغاتی نتانیاهو در این خصوص صرفا سیاسی و دروغ بوده، ثانیا رسانه‌های غربی با بزرگنمایی این دروغ تلاش کرده‌اند ضمن بهره‌برداری‌های سیاسی، در سوداگری شرکت فایزر شریک شده و از آن منتفع شوند.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی