شناسه خبر : 70513
تاریخ انتشار : 1400/03/23 12:15
حماس: اظهارات وزیر خارجه امارات هم راستا با تبلیغات شکست خورده صهیونیستی است

حماس: اظهارات وزیر خارجه امارات هم راستا با تبلیغات شکست خورده صهیونیستی است

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) اظهارات عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه امارات متحده عربی که علیه این جنبش سخنانی تحریک آمیز برزبان آورده بود را محکوم کرد.

نورنیوز-گروه بین‌الملل: «حازم قاسم» سخنگوی حماس در توییتر نوشت: اظهارات ترغیب آمیز عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه امارات متحده عربی خطاب به کشورهای غربی برای تروریستی خواندن جنبش حماس با ارزش های عربیت و همه مفاهیم ملی گرایانه مغایرت دارد.

قاسم ادامه داد: اظهارات بن زاید هم راستا با تبلیغات شکست خورده صهیونیستی است و با جهت گیری های مردم عرب در حمایت از مقاومت فلسطین تناقض دارد.

وزیر امور خارجه امارات در اظهاراتی علیه حماس گفته بود: تاسف بار است که برخی کشورها برای تروریستی خواندن سازمان هایی نظیر حماس، حزب الله و اخوان المسلمین تردید به خرج می دهند.

وی که در مصاحبه با سایت کمیته یهودی آمریکایی سخن می گفت، افزود: «مضحک است که برخی دولت ها، تنها شاخه نظامی یک سازمان را تروریستی خوانده اند و از تروریستی خواندن جناح سیاسی خودداری کرده اند در حالی که هیچ فرقی بین آنها وجود ندارد.

این وزیر اماراتی ابراز امیدواری کرد که توافق عادی سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی، الهام بخش این موضوع به کشورهای دیگر منطقه برای تصوری دوباره از آینده باشد.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی