شناسه خبر : 69212
تاریخ انتشار : 1400/03/12 11:48
پنتاگون: سفر وزیر جنگ اسرائیل ربطى به سخنان نتانیاهو درباره ایران ندارد

پنتاگون: سفر وزیر جنگ اسرائیل ربطى به سخنان نتانیاهو درباره ایران ندارد

سخنگوى پنتاگون به پرسشی در مورد حرکت یک کشتی ایرانى به سمت ونزوئلا پاسخ نداد و گفت: در مورد گزارش‌ها در مورد کشتی ایرانی بهتر است از ایرانی‌ها پرسیده شود که برنامه‌ و هدفی که دنبال می‌کنند چیست من از تریبون در مورد آن چیزی نمی‌گویم.

نورنیوز-گروه بین‌الملل: جان کربى در نشست خبرى گفت: در مورد گزارش‌ها در مورد کشتی ایرانی بهتر است از ایرانی‌ها پرسیده شود که برنامه‌ و هدفی که دنبال می‌کنند چیست من از تریبون در مورد آن چیزی نمی‌گویم.

من حتی در مورد عملیات در حال اجرای نیروی دریایی ایالات متحده هم چیزی نمی‌گویم مگر این که مانور باشد. چه رسد به در مورد فعالیت نیروی دریایی یک کشور دیگر .

نیروی دریایی خودشان می‌تواند در مورد آن حرف بزند جان کربی در پاسخ به پرسشی که آیا سفر پنجشنبه وزیر جنگ اسرائیل به واشنگتن به سخنان نتانیاهو ارتباط دارد یا نه گفت:به شما اطمینان می‌دهم جزئیات این سفر این هفته و ایده آن چند ماه پیش مطرح و بحث شده و هفته پیش وقتی وزیر دفاع آمریکا و اسرائیل بار دیگر صحبت کردند، توانستند یک روز مشخص را تعیین کنندسفری که به آن اشاره و اعلام شد و این هفته انجام می‌شود، هیچ ارتباطی با صحبت‌هایی که امروز در اسرائیل گفته شده ندارد.

این چیزی است که وزیر دفاع آمریکا و اسرائیل برای مدتی است در مورد آن حرف می‌زنندبنیامین نتانیاهو نخست وزیر در حال سقوط اسرائیل احتمال دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای را بزرگترین خطر علیه اسرائیل دانسته و گفته بود :  انتخاب اسرائیل «حذف این تهدید وجودی» خواهد بود، حتی اگر این امر به قیمت اصطکاک با آمریکا تمام شود.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی