شناسه خبر : 68821
تاریخ انتشار : 1400/03/02 13:07
انصارالله: دامنه حملات به کشورهای متجاوز به یمن گسترش می‌یابد.

انصارالله: دامنه حملات به کشورهای متجاوز به یمن گسترش می‌یابد.

رئیس کمیته عالی انقلابی یمن هشدار داد که در صورت ادامه محاصره کشورش و تجاوز نظامی به آن، احتمال دارد اماکن غیر منتظره در کشورهای متجاوز هدف حمله قرار گیرند.

نورنیوز-گروه بین‌الملل: «محمدعلی الحوثی»، رئیس کمیته عالی انقلابی یمن و عضو شورای عالی سیاسی جنبش حوثی «انصارالله» در پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر، تحریم های اخیر آمریکا علیه برخی مسئولان نظامی این جنبش را محکوم کرده و تهدید کرد که امکان دارد دامنه حملات به کشورهای متجاوز به یمن گسترش یابد.

بنا بر گزارش خبرگزاری «رویترز»، الحوثی در پیام توییتری خود در این باره نوشت: تحریم ها، مجاهدان را نمی ترسانند؛ اگر به محاصره و تجاوز خود ادامه دهند، ممکن است اماکن غیر منتظره برخی کشورهای متجاوز هدف قرار گیرند.

این در حالی است که دولت آمریکا پنج شنبه هفته گذشته دو تن از فرماندهان نظامی جنبش انصارالله که عملیات نظامی با هدف کنترل منطقه مأرب در مرکز یمن را فرماندهی می کنند، در فهرست تحریم قرار داد.

در همین حال، «تیموتی لیندرکینگ»، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور یمن نیز خواهان برقراری آرامش و اعمال فشار برای دستیابی به توافق آتش بس شده و همزمان نیز از ائتلاف متجاوز عربی به رهبری عربستان سعودی درخواست کرد که همه محدودیت های اعمال شده بر بنادر و فرودگاه های یمن را بردارد تا از شدت بحران کنونی این کشور که بنا بر اعلام سازمان ممل متحد، بزرگ ترین بحران انسانی در جهان به شمار می آید، کاسته شود.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی