شناسه خبر : 67733
تاریخ انتشار : 1400/02/30 17:29
انتقاد صریح صدر از مواضع کشورهای عربی در قبال غزه: ترس تاکی؟

انتقاد صریح صدر از مواضع کشورهای عربی در قبال غزه: ترس تاکی؟

رهبر جریان صدر عراق از مواضع شرم آور کشورهای عربی علیه تجاوزات اسراییل به غزه انتقاد کرد.

نورنیوز-گروه بین‌الملل: مقتدی صدر در توییتی رخدادهای غزه را جنگ شدید رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین توصیف و عنوان کرد که این رژیم بین کودک و سالخورده و زنان و اماکن خدماتی و سایر موارد دیگر فرقی نمی گذارد.

صدر با انتقاد از رئیس جمهورری آمریکا و با بیان اینکه وی به رژیم صهیونیستی اجازه چنین جنگی را داده است، ابراز کرد: در بحبوحه این جنگ، به مخالفت برخاست و گفت که اسرائیل باید جنگ را خاتمه دهد. از نظر من این اذنی از جانب او برای خشونت بیشتر است.  به همین دلیل رژیم صهیونیستی تشدید حملات و تسریع جنگ غزه را اعلام کرد.

وی در ادامه از عدم جدیت کشورهای عربی بویژه مصر در مواضع خود در قبال جنگ غزه انتقاد کرد و گفت: مصری که ما انتظار داشتیم در قبال رخدادهای فلسطین اشغالی علیه برادرانشان موضع جدی و قاطعی اتخاذ کنند، خود را وقف التماس برای اعلام آتش بس کرد.

رهبر جریان صدر افزود: در این میان مواضع خجالت آوری از برخی حکام عرب شاهد هستیم؛ حکامی که دفاع از مسئله فلسطین برگردن آنهاست. نه جوانمردی عربی بر آنها تاثیری گذاشته ونه وجدان اسلامی و انسانی، آنها را به حرکت واداشته است. ترس تاکی؟ در حالی که مجاهدان عظمت پنداری و زورگویی دشمن صهیونیستی را از بین برده است. تاکی باید به حساب خون بی گناهان در غزه مظلوم، تعارف کرد؟


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی