شناسه خبر : 67323
تاریخ انتشار : 1400/02/19 16:36
دستگاه مبارزه با تروریسم اقلیم کردستان دست داشتن در ترور شهید سلیمانی را تکذیب کرد

دستگاه مبارزه با تروریسم اقلیم کردستان دست داشتن در ترور شهید سلیمانی را تکذیب کرد

در گزارشی که روز گذشته وبسایت "یاهو" منتشر کرد از وجود یک طرح سری برای ترور شهید سلیمانی خبر داده و در آن یک عضو نیروهای مبارزه با تروریسم اقلیم (CTG) به داشتن روابط نزدیک با نیروهای عملیات ویژه آمریکا و نقش داشتن در این عملیات متهم شده است.

نورنیوز ـ گروه بین‌الملل: دستگاه مبارزه با تروریسم اقلیم کردستان امروز یک شنبه  دست داشتن خود در ترور سردار قاسم سلمانی فرمانده نیروی قدس جمهروی اسلامی ایران در ابتدای سال گذشته میلادی در بغداد را تکذیب کرد. 

در گزارشی که در این خصوص منتشر شده آمده است: گزارشی متشر شده و افسران کرد و نیروهای مبارزه با تروریسم اقلیم کردستان به صورت مبهمی به نقش داشتن در ترور ژنرال سلیمانی متهم شده اند. ما هر گونه اطلاع و مشارکت نیروهای خود در چنین عملیاتی را تکذیب می کنیم. 

در این بیانیه تصریح شده است: ژنرال سلیمانی دوست نزدیک مرحوم مام جلال (جلال طالبانی رئیس جمهور اسبق عراق) بود و دستگاه مبارزه با تروریسم اقلیم کردستان در کنار سلیمانی با تروریست ها جنگیده است و مشخص است که ترور چنین فرمانده ای در این سطح زیانی برای اقلیم کردستان است. 

گفتنی است در گزارشی که روز گذشته وبسایت "یاهو"  منتشر کرد از وجود یک طرح سری برای ترور شهید سلیمانی خبر داده و در آن یک عضو نیروهای  مبارزه با تروریسم اقلیم (CTG) به داشتن روابط نزدیک با نیروهای عملیات ویژه آمریکا و نقش داشتن در این عملیات متهم شده است.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی