شناسه خبر : 58503
تاریخ انتشار : 1399/11/01 20:08
تداوم ریزش قیمت خودرو/ حباب قیمت خودروهای داخلی چقدر است؟

تداوم ریزش قیمت خودرو/ حباب قیمت خودروهای داخلی چقدر است؟

قیمت سمند ال ایکس در بازار به 170 میلیون تومان رسیده که 25 میلیون تومان بالاتر از نرخ 30 مردادماه است. در عین حال، پژو 405 با قیمت 172 میلیون تومان در بازار عرضه می شود در حالی که این خودرو در انتهای مردادماه با قیمت 146 میلیون تومان معامله می شد.

نورنیوز ـ گروه اقتصادی: خرید و فروش در بازار خودرو در حالی دوباره قفل شده که مشتریان منتظر کاهش حباب قیمت‌ها در این بازار هستند و البته عقب‌نشینی شورای رقابت برای گران کردن خودرو نیز بر این بازار تاثیرگذار خواهد بود.

همچنین قیمت سمند ال ایکس در بازار به ۱۷۰ میلیون تومان رسیده که ۲۵ میلیون تومان بالاتر از نرخ ۳۰ مردادماه است. در عین حال، پژو ۴۰۵ با قیمت ۱۷۲ میلیون تومان در بازار عرضه می شود در حالی که این خودرو در انتهای مردادماه با قیمت ۱۴۶ میلیون تومان معامله می شد.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ نیز در آخر مردادماه ۱۶۵ میلیون تومان بود که امروز معادل ۱۷۵ میلیون تومان است. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز با قیمت ۲۴۰ میلیون تومان در بازار عرضه می شود در حالی که قیمت این خودرو در ۳۰ مردادماه ۲۰۳ میلیون تومان بود.

به این ترتیب همچنان شاهد وجود حباب در قیمت خودرو در بازار هستیم و به گفته فعالان بازار خودرو همچنان باید منتظر کاهش قیمت ها در این بازار باشیم.


خبرگزاری فارس
کلید واژگان
قیمت خودرو
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی