شناسه خبر : 58277
تاریخ انتشار : 1399/10/23 21:18
کوه افشاگری پمپئو علیه ایران موش زایید!

کوه افشاگری پمپئو علیه ایران موش زایید!

درحالی که وزیر خارجه امریکا وعده کرده بود امروز در خصوص آنچه رابطه ایران با القاعده معرفی می‌کرد از اسنادی رونمایی کند و به افشاگری بپردازد اما به تکرار ادعاهای پیشین بسنده کرد.

نورنیوز ـ گروه بین الملل: حجم تبلیغات پمپئو بر اسناد محرمانه ای که رابطه القاعده و ایران را ثابت کند و خروجی جلسه امروز افشاگری او بیشتر به یک شوخی شبیه بود که در شرایط سردرگمی و البته عصبانیت رخ نمایی کرد.

پمپئو در این جلسه ادعا کرد برای اولین باراعلام میکند که "المصری"نفردوم القاعده دراگوست سال گذشته درایران بقتل رسیده است! جالب انکه پیش ازاین، چنین ادعایی از ناحیه رسانه های همسوی با محور غربی-عبری-عربی در سطحی وسیع منتشر شده بود و البته در همان زمان پاسخ مناسب را دریافت کرده بود.

پمپئو همچنین گفت: نمایندگان الظواهری در ایران هستند و گذرنامه های اعضای القاعده بهنگام ورود وخروج به ایران مهر نمیشود. نکته جالب انکه هم چنین ادعاهایی مسبوق به سابقه است وهم دستان پمپئو در ارائه سند برای این ادعاها کاملا خالی بود.

نکته جالب توجه در کلام پمپئو تلاش او برای ترساندن اروپاییان از انچه همکاری ایران و القاعده میخواند بود. پمپئو ناامید از اثرگذاری بیانات و ادعاهایش اعلام کرد: اروپا از ناحیه اعضای القاعده که در ایران متمرکز شده اند در خطر است!

بنظر میرسد این کلام پمپئو به همان اندازه در افکارعمومی خریدار دارد که ادعای دیگرش مبنی بر اینکه «ایران به القاعده در ماجرای 11سپتامبر کمک کرده است» داشته است.

نکته جالبتر در این نشست رسانه ای، اضافه کردن چند اسم جدید به لیست تحریم شدگان امریکا بود. دستان خالی از سند و استدلال پمپئو در این نشست اقتضای اعلام این اسامی جدید را برای باورپذیر کردن ادعاهای او داشت!

هم زمانی انتشار به اصطلاح اسنادی از ناحیه بریتانیا در خصوص مالکیت جزایر 3گانه ایرانی که دیروز عملیاتی شد با جلسه افشاگری! پمپئو و البته تبلیغ و تمرکز رسانه ای محورغربی –عربی عبری بر هر دوی این مسائل هیچ شکی باقی نمیگذارد که جماعت دست اندرکار در دشمنی با ایران و البته صاحبان پروژه ایران هراسی و انانی که شدیدا متاثر از ان هستند اصرار دارند طی 8 روز باقیمانده از دولت ترامپ اخرین شانس خود را در میدان مواجهه با ایران و تشدید فشار بر آن امتحان کنند!


العالم
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی