شناسه خبر : 56832
تاریخ انتشار : 1399/09/03 19:14
وزیر اسرائیلی تائید کرد، وزیر سعودی تکذیب!

وزیر اسرائیلی تائید کرد، وزیر سعودی تکذیب!

پس از انتشار خبری در خصوص پرواز شبانه نتانیاهو به شهر نعوم عربستانt مشخص شد که با توجه به پیروزی دموکرات‌ها در انتخابات آمریکا و هم‌سویی آنها با بن‌نایف، بن‌سلمان نشستی اضطراری را با حضور افراد مذکور برای رفع نگرانی‌ درباره آینده سیاسی خود ترتیب داده است.

نورنیوز ـ گروه بین الملل: وزیر خارجه سعودی در توئیتی مدعی شد دیداری بین مقام‌های این کشور و مسئولان اسرائیلی انجام نشده است!

تکذیب «فیصل بن‌فرحان» در واکنش به انتشار خبر نشست اضطراری «محمد بن‌سلمان» در شهر «نعوم» عربستان با حضور «مایک پمپئو»، «بنیامین نتانیاهو» و برخی مقامات موساد صورت گرفته است.


 

این در حالی است که هم‌زمان «بوآف گالانت» وزیر آموزش کابینه رژیم صهیونیستی سفر محرمانه نتانیاهو به عربستان را تائید کرده و آن را دستاوردی شگفت خوانده است!

نکته آنکه؛ اینستاگرام شبکه تلویزیونی «ایران اینترنشنال» وابسته به رژیم سعودی این خبر را در تائید خبر رسانه‌های صهیونیستی درباره سفر نتانیاهو به عربستان منتشر کرده است.


 

پس از انتشار خبری در خصوص پرواز شبانه نتانیاهو به شهر نعوم عربستان که با ردیابی سیستم ماهواره‌ای هواپیماى شخصی نتانیاهو انجام شده بود، مشخص شد که با توجه به پیروزی دموکرات‌ها در انتخابات آمریکا و هم‌سویی آنها با بن‌نایف، بن‌سلمان نشستی اضطراری را با حضور افراد مذکور برای رفع نگرانی‌ درباره آینده سیاسی خود ترتیب داده است.

در همین حال؛ نتانیاهو از واکنش به گزارش رسانه‌های این رژیم در خصوص سفرش به عربستان و دیدار با ولیعهد سعودی خودداری کرد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که گفته می شود جزئیات جلسه نشست از وی مخفی نگه داشته شده بود، از درز و انتشار اخبار محرمانه نتانیاهو با بن سلمان بر آشفت و آن را اقدامی غیرمسوولانه و بسیار نگران کننده خواند.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی