شناسه خبر : 56591
تاریخ انتشار : 1399/08/25 15:58
دیدار سفیر ایران با رئیس مجلس شورای یمن

دیدار سفیر ایران با رئیس مجلس شورای یمن

العیدروس در این دیدار ضمن خوش آمدگویی به سفیر کشورمان در یمن و تاکید بر اهمیت انتخاب ایشان، از نقش جمهوری اسلامی ایران در حمایت از کشورهای محور مقاومت و مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی تمجید کرد و گفت: جنگ علیه یمن جنگ علیه همه ملت‌های آزادی‌خواه از جمله کشورهای محور مقاومت است.

نورنیوز ـ گروه سیاسی: «حسن ایرلو» سفیر جمهوری اسلامی ایران در صنعا با «محمد حسین العیدروس» رئیس مجلس شورای یمن و تعدادی از اعضای مجلس این کشور دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دو طرف روابط دوجانبه و گسترش آن را مورد تاکید و بررسی قرار دادند.

العیدروس در این دیدار ضمن خوش آمدگویی به سفیر کشورمان در یمن و تاکید بر اهمیت انتخاب ایشان، از نقش جمهوری اسلامی ایران در حمایت از کشورهای محور مقاومت و مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی تمجید کرد و گفت: جنگ علیه یمن جنگ علیه همه ملت‌های آزادی‌خواه از جمله کشورهای محور مقاومت است.

در این دیدار سفیر کشورمان در یمن ضمن رساندن سلام رئیس مجلس شورای اسلامی آقای محمد باقر قالیباف و ملت ایران به رئیس مجلس شورای یمن و اعضای مجلس، بر روابط گسترده و تاریخی دو کشور تاکید کرد و گفت: یمن خود تصمیم می‌گیرد و ما علاقه به گسترش روز افزون روابط و تبادل تجربه‌ها در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی و رسانه‌ای داریم.

سفیر جمهوری اسلامی  ایران همچنین با اشاره به وضعیت بد انسانی مردم یمن به دلیل جنگ و محاصره، سکوت نهادهای بین المللی نسبت به جنایت‌های مستمر متجاوزین را محکوم کرد.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی