شناسه خبر : 54247
تاریخ انتشار : 1399/07/07 19:01
عذرخواهی حسین شریعتمداری از آیت‌الله سیستانی

عذرخواهی حسین شریعتمداری از آیت‌الله سیستانی

شریعتمداری اعلام کرد: برداشت اینجانب از نظر آیت الله سیستانی با آنچه ایشان فرموده بودند همخوانی نداشته است که به خاطر این خطای ناخواسته از محضر معظم له پوزش می‌خواهم و امید آن که عذر تقصیر اینجانب را بپذیرند.

نورنیوز ـ گروه سیاسی: در پی انتشار یادداشتی در روزنامه کیهان به قلم حسین شریعتمداری در انتقاد به آیت الله سیستانی، مدیر مسئول کیهان با اعلام اینکه برداشتم اشتباه بوده، از ایشان عذرخواهی کرد.

حسین شریعتمداری اعلام کرد: استناد اینجانب در یادداشت، به متن فارسی بیانیه بود. منظور ایشان همخوانی نظارت با ضوابط سازمان ملل بوده است و نه نظارت سازمان ملل بر انتخابات عراق.

او افزود: برداشت اینجانب از نظر آیت الله سیستانی با آنچه ایشان فرموده بودند همخوانی نداشته است که به خاطر این خطای ناخواسته از محضر معظم له پوزش می‌خواهم و امید آن که عذر تقصیر اینجانب را بپذیرند.

پس از انتشار مقاله مدیر مسئول کیهان، اولین واکنش در دفاع از نقش و جایگاه مرجعیت عراق از سوی علی شمخانی ‏دبیر شورای عالی امنیت ملی ارائه شد.

شمخانی با انتشار توییتی گفت: در ملاقات امروز با وزیر خارجه ‎عراق تاکید کردم که حفظ ثبات و امنیت پایدار در این کشور و حمایت از خواست و اراده مرجعیت، سیاست دائمی و غیر قابل تغییر جمهوری اسلامی ‎ایران است.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی