شناسه خبر : 52954
تاریخ انتشار : 1399/05/21 14:45
سردار سلیمانی نبود، عراق را فتح می‌کردیم

سردار سلیمانی نبود، عراق را فتح می‌کردیم

سه عضو گروهک تروریستی داعش که قصد عملیات انتحاری در ایران را داشتند به اتهام محاربه محاکمه شدند.

نورنیوز ـ گروه سیاست: متهمان سه سال قبل در قالب یک تیم ۲۱ نفره وارد ایران شده بودند که در یک روستای مرزی شناسایی شدند. در جریان درگیری با نیروهای نظامی ایران، پنج نفر از اعضای این گروهک تروریستی به هلاکت رسیده و 16 نفر دیگر دستگیر شدند.

یکی از این داعشی‌ها با نپذیرفتن حکم محاربه گفت: بعد از اقداماتی که سردار سلیمانی در عراق انجام داد، اوضاع ما خیلی بد شده‌بود. به طوری که آذوقه هم نداشتیم. امیرمان ابوخدیجه با گذشت از مرز، یک شکارچی را گروگان گرفت تا بتواند به غذا برسد. من سلاحی نداشتم و سلاح‌ها متعلق به ابوخدیجه بود.

متهم دوم که به گفته خودش با یک کلیپ جذب داعش شده می‌گوید: اگر سردار سلیمانی نبود الان عراق را فتح کرده و حکومت اسلامی را در آنجا برپا کرده‌بودیم. شما در ایران باید با زنان برخورد شدیدی انجام دهید و زنانی را که روسری می‌پوشند، در شهر شلاق بزنید. 

سومین متهم هم در دفاع از خود گفت: من فکر می‌کردم جذب داعش شوم فقط قرار است عشق و حال کنم. اما آنها دنیایی دروغین به من نشان دادند. وقتی به عراق رفتم تازه فهمیدم گروهی خشن هستند که رحم ندارند. حتی می‌خواستند من را نیروی انتحاری کنند که قبول نکردم/جام جم


جام جم
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی