شناسه خبر : 49229
تاریخ انتشار : 1399/02/17 16:31
داعشی‌ها با بالگردهای آمریکایی به عراق می آیند

داعشی‌ها با بالگردهای آمریکایی به عراق می آیند

یکی از اعضای کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق با اشاره به تحرکات خطرناک بالگردهای آمریکایی در انتقال تکفیری ها از سوریه به داخل عراق درباره تکرار یورش سال 2014 داعش هشدار داد.

نورنیوز ـ گروه بین الملل: کاطع الرکابی عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق فاش کرد که آمریکا، داعشی ها را از حسکه سوریه به اراضی عراق منتقل می کند.

وی افزود: بالگردهای آمریکایی در حال حاضر داعشی ها را از حسکه سوریه و مناطق دیگر به عمق اراضی عراق منتقل می کنند. دولت عراق توان کنترل بالگردهای آمریکایی که با آزادی عمل کامل و بدون موافقت رسمی بغداد عمل می کنند را ندارد.

این عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق بیان کرد: آنچه در حال حاضر رخ می دهد مشابه تحولات قبل از سال ۲۰۱۴ است که پس از آن داعش به موصل حمله ور شد و ما نگران هستیم که این درباره استانهای دیگر در حال حاضر تکرار شود.

گفتنی است: مدتی است که تروریست‌های داعش بر دامنه یورش‌های خود در برخی از مناطق از جمله استان‌های الانبار، دیالی، کرکوک، نینوا و صلاح الدین افزوده اند و به تبع آن نیروهای عراقی اعم از ارتش و پلیس و حشد شعبی با انجام عملیات‌هایی به مقابله با تکفیری‌ها پرداخته اند.


خبرگزاری مهر
کلید واژگان
عراقداعشامریکا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی