شناسه خبر : 48845
تاریخ انتشار : 1399/02/10 18:53
افزایش قیمت نان در خوزستان منتفی ‌شد

افزایش قیمت نان در خوزستان منتفی ‌شد

استاندار خوزستان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، قیمت نان در برخی از نانوایی‌ها افزایش یافت و باید با همکاری مشترک تعزیرات، سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان به حالت قبل بر می گردد.

نورنیوز ـ گروه اقتصاد: غلامرضا شریعتی ظهر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته، قیمت نان در بیشتر استان‌های کشور افزایش یافت اما به دلایل مختلف از انجام این امر در خوزستان جلوگیری شد و در این راستا اتحادیه نانوایان همراهی و همکاری لازم را با مجموعه اقتصادی استان داشته است.

وی افزود: با این وجود قول داده بودیم که اواخر و یا اوایل سال ۹۹ قیمت نان در استان خوزستان مانند دیگر مناطق کشور افزایش یابد و به همین منظور کارهای کارشناسی در کمیته‌های مختلف انجام شد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه افزایش قیمت نان در سال ۹۹ دارای مصوبه ستاد تنظیم بازار و شورای آرد و نان است، گفت: اما این در حالی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا و مشکلات معیشتی که برای برخی از افراد دارای مشاغل روزمزد و یا کار موقت به وجود آمده، تصمیم گرفته شد تا از افزایش قیمت نان در استان در حال حاضر جلوگیری شود.

شریعتی اضافه کرد: با توجه به وضعیت پیش آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا، قیمت نان که در برخی از نانوایی‌ها افزایش یافته، باید با همکاری مشترک تعزیرات، سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان و همچنین معاونت اقتصادی استانداری به حالت قبل بر می‌گردد.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان تصریح کرد: افزایش قیمت نان در استان خوزستان بعد از عادی شدن وضعیت بر اساس تصمیم لازم انجام خواهد شد تا نانوایی‌های استان مانند دیگر مناطق کشور از این افزایش نرخ بهره‌مند شوند.

شریعتی با تأکید بر اینکه در حال حاضر افزایش قیمتی در زمینه نان صورت نمی‌گیرد، گفت: این اقدام به منظور کاهش فشار مالی به اقشار مختلف جامعه است.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی