شناسه خبر : 48286
تاریخ انتشار : 1399/01/31 19:39
افزایش قیمت پرتیراژهای داخلی نسبت به آخرین روز سال 98

افزایش قیمت پرتیراژهای داخلی نسبت به آخرین روز سال 98

بررسی و مقایسه قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی در اولین روز معاملات نسبت به آخرین روز در سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است. در گروه ایران‌خودرو افزایش قیمت‌ بین 13تا 28 میلیون تومان و در گروه سایپا نیز در حدود پنج تا 13 میلیون تومان دیده می‌شود

بررسی روند قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی نسبت به آخرین روز معاملات در سال ۹۸، (۲۹ اسفند) افزایش قیمت‌های قابل توجهی را نشان می‌دهد. در محصولات گروه خودروسازی سایپا افزایش قیمت پنج میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی تا ۱۳ میلیون تومانی و در محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو نیز افزایش ۱۳ تا ۲۸ میلیون تومانی ایجاد شده است. در گروه سایپا کمترین افزایش قیمت مربوط به سایپا ۱۳۱ بوده است که در آخرین روز اسفندماه، ۵۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بوده اما امروز قیمت‌ آن ۶۵ میلیون تومان بوده است. بیشترین افزایش قیمت را هم خودرو تیبا ۲ داشته است که از ۷۴ میلیون تومان اکنون به ۸۷ میلیون تومان رسیده است.

سایپا ۱۱۱ و سایپا ۱۵۱ هرکدام هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و همچنین تیبا و ساینا هریک ۱۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته‌اند. در محصولات دیگر خودروساز بزرگ کشور نیز کمترین افزایش قیمت را دو محصول رانا و پژو ۴۰۵ GLX با ۱۳ میلیون تومان داشته‌اند که هردو از ۹۵ میلیون تومان به ۱۰۸ میلیون تومان رسیده‌اند. دو محصول پژو ۲۰۶ تیپ۵ و دنا نیز به ترتیب ۲۸ میلیون تومان و ۲۷ میلیون تومان افزایش قیمت داشته‌اند.

پژو ۲۰۶ تیپ۵ از ۹۶ میلیون تومان به ۱۲۰ میلیون تومان و دنا نیز از ۱۳۸ میلیون تومان به ۱۶۵ میلیون تومان افزایش قیمت داشته‌اند. پژو ۲۰۶ تیپ۲، پژو پارس و سمند LX نیز به ترتیب ۲۴، ۲۳ و ۱۶ میلیون تومان افزلیش قیمت را نسبت به آخرین روز معاملات اسفند ماه سال گذشته تجربه کرده‌اند. قیمت‌های امروز محصولات پرتیراژ داخلی در بازار امروز(یکشنبه) به شرح زیر است: منبع اعلام قیمت‌ها اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران است.


ایسنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی