شناسه خبر : 48065
تاریخ انتشار : 1399/01/28 17:09
81 درصد تهرانی‌ها در روزهای کرونایی در خانه ورزش می‌کنند/ کاهش وزن 29 درصد شهروندان در قرنطینه

81 درصد تهرانی‌ها در روزهای کرونایی در خانه ورزش می‌کنند/ کاهش وزن 29 درصد شهروندان در قرنطینه

نتایج نظرسنجی مجازی سازمان ورزش شهرداری تهران در مناطق 22 گانه تهران که ازطریق پرسشنامه الکترونیکی انجام شد و 63.5 درصد شرکت کنندگان آن را زنان تشکیل می دادند، گویای آن است که با تعطیل شدن باشگاه‌ها و فعالیت‌های عمومی ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا، 81 درصد از شهروندان ورزش را به خانه آورده و تمرینات خانگی ورزشی انجام می‌دهند.

بر اساس این نظرسنجی که بیش از ۱۵ هزار نفر از شهروندان در آن شرکت کردند، ۶۵.۵ درصد از شرکت کنندگان بصورت انفرادی و ۳۴.۵درصد به همراه خانواده، ورزش در خانه انجام می دهند.۷۳ درصد شرکت کنندگان نیز سه روز یا بیشتر در هفته، ورزش در خانه را انجام می دهند. ۷۷.۸ درصد از شرکت کنندگان نیز از مطالب آموزشی و کلیپ‌های ورزش در خانه، سازمان ورزش و مناطق اظهار رضایت کردند.

همچنین ۵۸.۶ درصد شهروندان از کلیپ‌های ورزشی تولید شده توسط سازمان و مناطق به نسبت مطالب دیگر برایشان رضایت بخش تر بوده است. به گزارش روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، بر اساس این گزارش تعداد ۹.۷ درصد از شهروندان بصورت مداوم در ایام قبل از کرونا هم در خانه ورزش می کردند و ۳۳.۴ درصد نیز در پارک‌ها و بوستانها و ۵۶.۹ درصد از باشگاه‌های ورزشی استفاده می کردند. همچنین، ۱۹.۸ درصد از شهروندان نیز افزایش وزن و ۲۹.۹ درصد کاهش وزن در طول ایام قرنطینه تجربه کرده‌اند و ۵۰.۴ درصد بدون تغییر مانده‌اند.


ایسنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی